روح الله عبداللهی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با اعتقاد به ظرفیت عظیم فرهنگی بانوان و لزوم مردمی سازی فعالیت‌ها در نظر دارد تا بخش‌های متعددی از فعالیت‌های خود را از طریق ظرفیت‌های مردمی و با حمایت از قشر بانوان برگزار کند.

 ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بانوان در اجرای برنامه‌های فرهنگی

قدس آنلاین: روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با اعتقاد به ظرفیت عظیم فرهنگی بانوان و لزوم مردمی سازی فعالیت‌ها و با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پر بار اسلام راستین و ترویج شاخص‌های اعتقادی در جامعه و در راستای اجرای طرح نهضت پیشرفت بانوان در نظر دارد تا بخش‌های متعددی از فعالیت‌های خود را از طریق ظرفیت‌های مردمی و با حمایت از قشر بانوان برگزار کند.

عبداللهی گفت: این فراخوان در پنج محور ساماندهی توانمندی‌های عظیم بانوان در عرصه‌های مختلف آموزشی تربیتی، پژوهشی محتوایی، تبلیغی و ترویجی، اجتماعی مردمی و سایر حوزه‌ها اقدام به جذب مشارکت بانوان فعال در عرصه فرهنگی و دینی می‌کند.

وی افزود سازماندهی تبلیغات مردمی و جامعه مبلغان مذهبی، توانمند سازی، حمایت و نظارت مردمی بر کیفیت فعالیت‌ها را مهم برشمرد و تأکید کرد: تولید محصولات و محتوای فرهنگی در حوزه‌های کتاب و نشر، مد و لباس، ورزش و سلامت و عرضه آن به مخاطب فرهنگ مدار، از جمله اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی تهران خواهد بود.

روح الله عبدالهی در ادامه خاطر نشان کرد، هدف ما اجرای اقداماتی است که منجر به ارتقای هویت‌های اجتماعی اصیل و حل آسیب‌های اجتماعی شود که این مهم با  کمک گرفتن از ظرفیت عظیم بانوان امکان پذیر است.

مشارکت در راه اندازی مجموعه‌های تربیتی آموزشی ویژه موسسات، مهدها و مدارس قرآنی؛ مشارکت در تولید محتوای فکری و اندیشه ورزی، تحلیل‌های کلان و موضوعی، شناسایی مسائل منطقه‌ای، بومی و طراحی فرهنگی از جمله محورهای طرح است که امیدواریم با همکاری و هم افزایی بانوان فعال و نخبه فرهنگی، مبلغات و مدرسان قرآن، صاحبان فن و اصناف مختلف به اهداف مورد نظر دست یابیم.

روح الله عبدالهی افزود با مشارکت در این طرح همه بانوان می‌توانند همکار سازمان تبلیغات اسلامی شده و به ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی در محیط پیرامونی خود بپردازند، با مشارکت در این طرح تمامی بانوان کنشگر و اثر گذار، دلسوز، مؤمن و انقلابی با به میدان آوردن توانمندیها و تخصص خود به جریان بانوان فعال در عرصه فرهنگی کشور می‌پیوندند.

این طرح که دارای ابعاد ملی است، هم اکنون در سطح استان تهران آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه دارد. علاقمندان به همکاری می‌توانند برای  ثبت نام در سامانه پیشرفت یاران به نشانی www.pishraftyaran.ir بخش مشارکت در نهضت پیشرفت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.