تیم ملی فوتبال ایران در فروردین ۱۴۰۰ به مصاف تیم های هنگ کنگ و کامبوج خواهد رفت.

مشخص شدن زمان دیدار تیم ملی ایران با هنگ کنگ و کامبوج

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم ملی فوتبال عراق با هنگ کنگ در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، در تاریخ ۳۰ مارچ ۲۰۲۱( ۱۰ فرودین ۱۴۰۰) برگزار می شود. با این خبر از سوی سایت عراقی مشخص شد آغاز مجدد مسابقات انتخابی جام جهانی از فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود. 

همچنین تیم ملی کشورمان که در این رقابت ها با عراق همگروه است در اولین بازی خود در دور برگشت این رقابت ها باید به مصاف هنگ کنگ برود و در دومین بازی که همزمان بازی عراق و هنگ کنک است به مصاف کامبوج می رود.
با اعلام این رسانه عراقی تاریخ بازی دوم ایران هم قطعی شد و دیدار تیم ملی کشورمان با کامبوج در تاریخ ۱۰ فروردین همزمان با بازی عراق و هنگ کنگ برگزار می شود و احتمالا دیدار مقابل هنگ کنگ هم چند روز قبل از دیدار مقابل کامبوج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید صدریان ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    بسمه تعالی با سلام وخسته نباشید انشاالله لیگ قوی خواهد شد پس احساسات این بلای خانمانسوز را بخود راه نداده وبا تیمی قدرتمند تر از کیروش بزرگ را درجام جهانی شاهد باشیم انشاالله
  • محمد ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    سلام و خسته نباشید میگم به تمام عزیزان.من خیلی دوس دارم وقتی که بزرگ شدم یک فوتبالیست بشوم.و من دوس دارم چون بازی قبلی ایران با هنگ کنگ تو ورزشگاه هنگ کنگ برگزار شد.دوس دارم اگه این بازیشون تو ورزشگاه ازادی برگزار بشه و با تماشاگر کم من میخوام برم فوتبالو از نزدیکتر ببینم مرسی