مازندران- مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران برای چندمین بار از پروژه به زمین مانده کتابخانه عمومی ساری گفت: پس از ۱۱ سال از گذشت عمر این پروژه، منتظر تخصیص اعتبارات سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به استان هستیم.

حسرت معاشرت با کتابخوان ها ۱۱ ساله شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آرزو ولیپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر نوبخت به مازندران، تنها ۳ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه در گذشته ۴۶ پروژه کتابخانه ای نیمه کاره در استان وجود داشت از افتتاح ۱۲ کتابخانه طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: کاظم قلم چی، خیّر کتابدوست ۸ کتابخانه نیمه کاره در استان را تکمیل کرد و قول تکمیل دو کتابخانه دیگر را هم داده است.

وی iهم چنین به اهدای زمینی در شهر جویبار برای ساخت دو طبقه کتابخانه توسط آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: این کتابخانه با هزینه ایشان ساخته خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه شهرداری های مازندران ۲۱ میلیارد تومان به نهاد کتابخانه های عمومی مازندران بدهکارند و نیمی از این بدهی متعلق به شهرداری ساری است، گفت: متاسفانه برخی از شهرداران برخورد نامناسبی با مدیران کتابخانه های عمومی دارند درحالیکه می توانیم از مجاری قانونی مبالغ بدهی را از حساب شهرداری ها وصول کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.