خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر در طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

دستگیری ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر در طرح ضربتی پلیس خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت:  طرح مبارزه با مواد مخدر با هدف جمع آوری معتادان متجاهر همزمان در ۳ شهرستان "بجنورد، شیروان و فاروج" به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تمام پاتوق های معتادان که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بود، بازرسی شد، افزود: در این رابطه ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر که شامل ۱۲۳ نفر مرد و تعداد ۷ نفر زن بودند شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه از تعداد کل دستگیر شدگان، ۸۰ نفر به کمپ های ترک اعتیاد منتقل و ما بقی نیز با هماهنگی مقام قضائی با اخذ تعهد آزاد شدند، تصریح کرد: در حین اجرای این طرح یک نفر اراذل و اوباش نیز شناسایی که در یک عملیات غافلگیرانه وی نیز دستگیر شد.

سردار مظاهری گفت: کشف یک کیلو گرم تریاک، ۱۸ گرم مواد مخدر صنعتی و دستگیری ۴ نفر خرده فروش نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح ضربتی بود.

دستگیری۱۹ نفر جاعل

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۹ نفر جاعل و کلاهبردار حرفه ای با ۳۸ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت ۱۹ نفر از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفند های مختلف از جمله خرید و فروش ملک، خودرو و چک جعلی اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مستمر پلیس، محل های اختفای این افراد شناسایی شد، افزود: در چند عملیات گسترده و غافلگیرانه ۱۹ نفر جاعل و کلاهبردار حرفه ای دستگیر و به مقر های انتظامی سطح استان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی های انجام شده به ۱۹ فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کردند، یاد آور شد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.