طرح پاییزه کتاب۹۹ از امروز (۲۴ آبان ماه) همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

آغاز طرح پاییزه کتاب با مشارکت ۸۳۵ کتابفروشی




قدس آنلاین: به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، طرح پاییزه کتاب ۹۹ با شعار«دانایی؛ مانایی» از امروز شنبه (۲۴ آبان ماه) کار خود را در ۸۳۵ کتابفروشی عضو طرح در ۳۱ استان کشور آغاز کرده است و تا ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

در این طرح، ۶۴۲ کتابفروشی از مراکز استان‌ها و ۱۹۳ کتابفروشی از سایر شهرستان‌ها برای حضور در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه از طریق کتابفروشی‌ها اعلام آمادگی کردند. همچنین در این دوره، ۱۰۵ کتابفروشی برای نخستین بار به طرح پاییزه کتاب ۹۹پیوستند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را تا سقف ۲۰۰ هزار تومان با یارانه ۲۰درصدی خریداری کنند.

در این دوره، استان‌های تهران با ۱۳۲ کتابفروشی، اصفهان با ۸۶ کتابفروشی، خراسان رضوی با ۸۴ کتابفروشی و قم با ۷۱ کتابفروشی بیشترین مشارکت را در طرح پاییزه کتاب۹۹ داشتند.

اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب ۹۹ در tarh.ketab.ir قابل مشاهده است. در این دوره از طرح، به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، امکان خرید تلفنی و غیر حضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.