همدان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بیش از۱۳ عنوان برنامه همزمان با هفته کتاب در استان همدان برگزار می شود.

۱۳ عنوان برنامه همزمان با هفته کتاب در استان همدان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین ، احمدرضا احسانی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری اینستاگرامی خود با خبرنگاران با بیان اینکه ویژه برنامه‌های هفته کتاب از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه در همدان و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این هفته برگزاری ۱۳ برنامه در نظر گرفته شده که در شهرستان‌های استان همدان اجرا خواهد شد.

احسانی افزود: آئین تجلیل از فعالان صنعت چاپ، برگزاری آئین اختتامیه جایزه قلم هگمتانه و انتخاب کتاب سال استان، برگزاری عصری با کتاب، برگزاری نمایشگاه کتاب در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، اهدای کتاب به مؤسسات فرهنگی و هنری و برگزاری پاییزه کتاب از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: طرح پاییزه کتاب از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه در ۱۷ کتاب‌فروشی همدان و دو کتاب‌فروشی ملایر اجرا می‌شود، که کتب عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در این ایام با تخفیف ۲۰ درصدی به فروش می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در نیمه دوم سال، اظهار کرد: تقدیر از چهره‌های ماندگار فرهنگی با محوریت مرحوم آیت الله سید رضا فاضلیان در همدان، جشنواره نمایشنامه‌خوانی در رزن، رونمایی از قرآن کریم با قلم مرتضی شعبانی و برپایی نمایشگاه خوشنویسی، جشنواره استانی سبک زندگی قرآنی و جشنواره خوشنویسی با موضوع نماز و یادبود فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های فرهنگی استان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.