دمای هوا در خراسان رضوی طی روزهای پایانی هفته جاری به ویژه در نواحی شمالی و شمال شرقی این استان سردتر شده و کاهش محسوسی دارد.

هوای خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته سردتر می شود

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که تا روز سه‌شنبه افزایش یک تا دو درجه‌ای دارد.
محمد غیوری افزود: بیشینه دمای هوای مشهد طی روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با کاهش محسوس به ترتیب به هفت و ۶ درجه سلسیوس می رسد.
وی اضافه کرد: طبق پیش بینی های انجام شده بارشهای پراکنده باران طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه  این هفته برای نیمه شمالی به ویژه شمال غرب استان پیش بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد در مناطق مختلف خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته جاری به ویژه در نواحی بادخیز استان شدت می گیرد.
غیوری افزود: نیشابور با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۱۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
وی ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستانهای چناران، تربت حیدریه و تایباد با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.