نوکیا ۸ V ۵G UW با پشتیبانی Snapdragon ۷۶۵G و mmWave راه‌اندازی شد.

جدیدترین گوشی هوشمند ۵G نوکیا عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، نوکیا نسخه جدیدی از گوشی هوشمند ۸.۳ ۵G خود را معرفی می‌کند. مدل جدید نوکیا، ۸ V ۵G UW نام دارد و برای کابران Verizon طراحی شده است. این گوشی هوشمند از شبکه ۵G فوق العاده وسیع پشتیبانی می‌کند. نوکیا با استفاده از دستگاه جدید خود، نمونه کارهای خود را از دستگاه‌های ۵G گسترش می‌دهد.

سامسونگ ، وان پلاس و اپل شرکت های برتر ارائه دهنده دستگاه های ۵G با پشتیبانی از پهنای باند ۵G در دنیای گوشی های هوشمند هستند، Verizon اصلی ترین ارائه دهنده خدمات مخابراتی است که شبکه ۵G بیش از mmWave را ارائه می‌دهد که از فرکانس بالا برای ارائه سرعت بارگیری سریعتر استفاده می‌کند، نوکیا ۸.۳ ۵G اصلی به شبکه ۵G در محدوده زیر ۶ گیگاهرتز محدود شد.



مشخصات و ویژگی‌های نوکیا ۸ V ۵G UW

گوشی هوشمند جدید ۵G نوکیا همان مشخصات نوکیا ۸.۳ ۵G را ارائه می‌دهد، تفاوت اصلی در شبکه رادیویی پشتیبانی شده توسط این دستگاه‌ها برای تلفن همراه ۵G است. نوکیا ۸ V ۵G UW از صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۴۰۰ ۱، ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد و از Qualcomm Snapdragon ۷۶۵G SoC استفاده می‌کند که همان چیپ ست موجود در Google Pixel ۵ است.



این گوشی هوشمند در دو مدل فضای ذخیره سازی RAM ۶ گیگابایتی با ۶۴ گیگابایت حافظه RAM و یک مدل RAM ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ GB حافظه ذخیره سازی موجود است، در بخش دوربین، یک سیستم دوربین چهارگانه با لنز Zeiss وجود دارد. دوربین اصلی یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۹ و فوکوس خودکار است، این دوربین با یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دیافراگم f / ۲.۲ جفت می‌شود و این تنظیمات توسط دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های عمق و ماکرو پشتیبانی می‌شود.



در قسمت جلو ، نوکیا ۸ V ۵G UW از یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۰ بهره می برد. این دوربین هم لنز Zeiss دارد و از ضبط فیلم ۱۰۸۰p با HDR پشتیبانی می‌کند. یک حسگر اثر انگشت در کنار آن نصب شده است و گوشی هوشمند ۸ V ۵G UW اندروید ۱۰ را به صورت پیش فرض اجرا می کند.



شرکت HMD Global نوید سه سال بروزرسانی نرم افزاری با دستگاه را می‌دهد، ضمناً این گوشی هوشمند توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شود و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن Nokia ۸ V ۵G UW

نوکیا ۸ V ۵G UW یک گوشی هوشمند جدید نیست اما از شبکه ۵G با پهنای باند وسیع پشتیبانی می‌کند که به طور گسترده در سطح دنیا در حال گسترش است. این گوشی هوشمند باید علاوه بر شبکه های زیر ۶ گیگاهرتز سرعت بارگیری را نیز داشته باشد. برای بهره مندی سریعتر از شبکه ۵G می‌توان با قیمت ۶۹۹ دلار (۵۱،۵۰۰ RS) این گوشی هوشمند را خریداری کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.