مدیران آستان قدس رضوی از طریق تلفن ۱۳۸پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم هستند.

ارتباط مستقیم مدیران آستان قدس رضوی با مردم از طریق تلفن ۱۳۸

به گزارش قدس آنلاین، متقاضیان از سراسر کشور می توانند با شماره گیری تلفن ملی  ۱۳۸ و بدون استفاده از هرگونه پیش شماره ای با مدیران آستان قدس رضوی ارتباط برقرار کرده و در محورهای مختلف و طبق جدول زیر پاسخ سوالات و مطالبات خود را دریافت کنند.

 بر این اساس متقاضیان می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه  از ساعت ۹تا ۱۱با مدیران  آستان قدس رضوی ارتباط برقرار کنند به طوری که در روزهای شنبه مرتضی حقیقی معاون بهره وری املاک و اراضی بنیاد بهره وری موقوفات، روزهای یکشنبه حجت الاسلام محمد حسن مهدوی مهر رئیس سازمان علمی و فرهنگی، روزهای سه شنبه محمد حسن استاد آقا مدیرعامل بنیاد برکت رضوی ، روزهای چهارشنبه محمد مهدی برادران مدیرعالی حرم مطهر  رضوی و در روزهای پنج شنبه نیز از ساعت ۸تا ۱۰صبح  مالک رحمتی رئیس بنیاد بهره وری موقوفات به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات مردمی خواهند بود. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین مرادی ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا..من درخواست خاصی ندارم فقط دعا میکنم که هیچ ایرانی نباشه که زیارت اقا نرفته باشه ..من و همسر و دخترم که وقتی از تلویزیون حرم رو می بینیم خیلی حسرت میخوریم و دلمون میشکنه..خدا روزی همه بکنه...‌
  • پیروز دارایی ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    بنام حق و با سلام و خسته نباشید. امام رضا ع شهرت به ضامن آهو دارند. من یک پیشنهاد دارم که شاید به ذهن بسیاری از عاشقان اهل بیت رسیده باشد ولی در میان نگذاشته باشند. من از مسولین و استاندار خراسان رضوی میخواهم این استان را به عنوان حریم امن هر جانداری از ریز و درشت اعلام کنند و هر شکار و تعرض به جانداران زبان بسته را به احترام امام رضا ع تحریم کنند و عاملین را مجازات؛ شاید این الگویی باشد برای دنیا و آوازه امام رضا ع را به عنوان معصوم و حامی حیوانات طنین انداز شود. انشالله و به امید آن روز. خداوند اجرتان را در این و آن دنیا بدهد.