فرمانده هوانیروز ارتش ایران گفت: آمادگی داریم که همانند کشورهای پیشرفته کار ساخت بالگرد مشترک میان ایران و عراق را آغاز کنیم.

فرمانده هوانیروز ارتش: برای ساخت بالگرد مشترک میان ایران و عراق آمادگی داریم

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه در دیدار با سرلشکر سمیر زکی حسین فرمانده هوانیروز ارتش عراق با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس اظهار کرد: در گذشته ملاقاتی با فرمانده سابق هوانیروز عراق داشتیم بخشی از توانمندی‌های راهبردی هوانیروز ارتش ایران را در معرض دید آنها قرار دادیم و مقرر شد که همکاری‌های دو جانبه‌ای را داشته باشیم.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روابط و تعاملات پیشین با هوانیروز ارتش عراق گفت: از فرمانده جدید هوانیروز ارتش عراق می‌خواهیم با توجه به انتخابات وزیر جدید دفاع عراق و البته با در نظر گرفتن توافقات گذشته تلاش بیشتری برای اجرای توافقات گذشته داشته باشند.

سرتیپ قربانی در ادامه از آمادگی هوانیروز ارتش ایران جهت برگزاری رزمایش مشترک در یکی از مناطق مرزی مورد توافق خبر داد و گفت: همچنین آمادگی داریم سندی را برای گسترش همکاری‌ها به امضا برسانیم.
وی همچنین افزود: در حوزه امداد رسانی به آسیب دیدگان و مرزنشین که در مناطق صعب العبور زندگی می‌کنند، آمادگی کامل داریم.

سرتیپ قربانی گفت: آمادگی داریم که همانند کشورهای پیشرفته کار ساخت بالگرد مشترک میان دو کشور ایران و عراق را آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.