۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
کد خبر: 727999

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از ابتدای اجرای طرح "ممنوعیت فعالیت مشاغل غیرضروری بعد از ساعت ۱۸" تاکنون ۲۴ واحد صنفی بی توجه به محدودیتهای کرونایی در این کلانشهر پلمب شدند.

۲۴ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری  افزود: این واحدهای صنفی شامل فروشندگان پوشاک، کافی شاپ، کفش فروشی و عرضه آبمیوه و بستنی هستند که بعد از ساعت ۱۸ نیز اقدام به فروش کالا و خدمات می‌کردند.

وی ادامه داد: مجتمع‌های تجاری و پاساژها بعد از ساعت ۱۸ به طور کلی ممنوعیت فعالیت دارند و اکثر صاحبان این اماکن تجاری مصوبه ستاد ملی کرونا را رعایت کرده و بعد از ساعت مقرر تعطیل شده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: بیشتر واحدهای صنفی متخلف که بعد از ساعت ۱۸ دایر بوده و تذکر دریافت کرده یا پلمب شده‌اند، واحدهای صنفی حاشیه خیابانها هستند.

وی افزود: شب گذشته ۱۱ گشت مشترک بازرسان اصناف، کارشناسان بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی، سازمان صنعت معدن و تجارت در شهر تشکیل شد که منجر به انجام سه هزار و ۷۲۰ مورد بازرسی، دادن ۱۷۵ مورد اخطار و تنظیم ۲۵ فقره فرم تخلف و ارسال به تعزیرات حکومتی و یک مورد پلمب شد.

دلداری ادامه داد: مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت مشاغل غیرضروری از ساعت ۱۸ به بعد، شامل مشاغل گروه ۲ می‌شود و ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه‌های سه و چهار که طبق مصوبه قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا تا ۲۴ آبان ماه بوده براساس مصوبه جدید تمدید شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.