تیم انتخاباتی ترامپ، شکایت خود را در ایالت کلیدی پنسیلوانیا به موارد جزئی‌تری محدود کرد که به ادعای کارشناسان در تغییر نتیجه به نفع او کارایی چندانی ندارد.

ترامپ بخشی از شکایت پنسیلوانیا را پس گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رویترز، کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بخش اعظم شکایت خود در ایالت کلیدی پنسیلوانیا را پس گرفت و به امید تغییر نتیجه، به طرح اتهامات کوچکتری قانع شد.

پیشتر، ترامپ مدعی شده بود که مقامات انتخاباتی پنسیلوانیا مانع از رصد شمارش آرای پُستی شهرهای فیلادلفیا و پیتسبورگ از سوی ناظران شده بودند اما با صرف‌نظر از این شکایت، اکنون او مدعی است مسئولین انتخاباتی با تخطی از قوانین ایالتی، به مردم اجازه تصحیح اشتباهات خود در رای‌گیری پُستی را داده‌اند.

به این ترتیب، در حالی که اختلاف رای جو بایدن دموکرات با ترامپ در ایالت کلیدی پنسیلوانیا، بیش از ۶۰ هزار رای است؛ شکایت اخیر ترامپ تنها بخشی کوچک از آرای پُستی را زیر سوال می‌برد که در تغییر نتیجه به نفع او، کارایی چندانی ندارد.

رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته، در توئیتی به طور ضمنی پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ را پذیرفت اما بلافاصله مدعی شد که این پیروزی فقط از دید رسانه‌های جعلی اهمیت دارد و تا تعیین نتیجه واقعی انتخابات راه درازی در پیش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.