یزد - مدیر خانه مطبوعات استان یزد گفت : در راستای حمایت معیشتی و رفاهی ازاعضای خانه مطبوعات استان، ۱۸۰خبرنگاراستان ازخدمات حامی کارت بهرمند می شوند.

اختصاص «حامی کارت» به خبرنگاران یزدی

فرزاد فیضی در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاین دراین خصوص اظهارداشت: طرح تخصیص حامی کارت به خبرنگاران استان، با مصوبه هیئت مدیره خانه مطبوعات و پیگیری های صورت گرفته در واحد طرح و برنامه خانه مطبوعات به انجام رسیده و حامی کارت در راستای حمایت رفاهی از اعضای خانه مطبوعات استان ایجاد شده است

وی درخصوص منابع تامین اعتبار این طرح افزود: با توجه به رایزنی های صورت گرفته، منابع این طرح از طریق کمک های وزارت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، منابع داخلی خانه مطبوعات و کمک های سازمانی تامین شده است.

فیضی با بیان اینکه حامی کارت با یکی از فروشگاه‌های بزرگ استان یزد اقدام به عقد قرارداد کرده گفت: بازدیدها و رایزنی‌ هایی با مدیران فروشگاه‌های معتبر استان انجام و در نهایت این طرح با همکاری یکی از فروشگاه زنجیره ای استان اجرایی شد که قابلیت هزینه کرد در ۲۲ شعبه این فروشگاه را در سراسر کشور دارد.

فیضی از صدور حامی کارت برای ۱۸۰ عضو خانه مطبوعات در یزد خبر داد و گفت : حامی کارت علاوه بر اینکه در مرحله نخست و با اعتبار کسب شده شارژ می‌شود، به مناسبت‌های گوناگون هم قابل شارژ مجدد است و نیازی به تعویض ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.