مشخصات لو رفته از گوشی‌های Samsung Galaxy S۲۱ ، S۲۱ + و S۲۱ Ultra ، پشتیبانی از S Pen را نشان می‌دهد.

مشخصات پرچمداران سری Galaxy S۲۱ به بیرون درز کرد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ اوایل امسال در ماه فوریه سری Galaxy S۲۰ را معرفی کرد. گزارش‌های اخیر نشان داده است که مجموعه Galaxy S۲۱ که شامل سه دستگاه مانند Galaxy S۲۱ ، Galaxy S۲۱ Plus و Galaxy S۲۱ Ultra است در ژانویه ۲۰۲۱ رسمی می‌شود و فروش آن به زودی آغاز می‌شود، به نظر می‌رسد که ورود نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری S نزدیک است زیرا نشریه پلیس اندروید مشخصات Galaxy S۲۱ ، Galaxy S۲۱ + و Galaxy S۲۱ Ultra را به اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعات این نشریه ، به نظر می رسد که سری Galaxy S۲۱ یک نسخه کاملاً پیشرفته نسبت به نسخه قبلی خود است. در حالی که اطلاعات دقیقی از قیمت گذاری آن در دست نیست ، این گزارش ادعا می کند که این شرکت کره‌ای ممکن است قیمت‌های گوشی های گلکسی S۲۱ را برای ادامه رقابت در رکود اقتصادی و همه گیر جهانی کاهش دهد.



مشخصات و ویژگی‌های Samsung Galaxy S۲۱، S۲۱ + و S۲۱ Ultra

این درز اطلاعات نشان می‌دهد که Galaxy S۲۱ ، Galaxy S۲۱ + و Galaxy S۲۱ Ultra به ترتیب با نام های O۱ ، T۲ و P۳ رمزگذاری شده‌اند، این سه دستگاه به ترتیب نمایشگرهای ۶.۲ اینچی ، ۶.۷ اینچی و ۶.۸ اینچی دارند. S۲۱ و S۲۱ Plus از یک پنل ۱۲۰Hz OLED LTPS با رزولوشن FHD + بهره می‌برند ، در حالی که S۲۱ Ultra از یک پنل OLED LTPO با رزولوشن WQHD + و پشتیبانی از نرخ تازه سازی تطبیقی ​​۱Hz تا ۱۲۰Hz و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰nits برخوردار است و انتظار می‌رود که سری Galaxy S۲۱ نسبت کنتراست ۳،۰۰۰،۰۰۰: ۱ را ارائه دهد.

مطابق شایعات قبلی ، احتمالاً Galaxy S۲۱ Ultra با پشتیبانی از قلم S Pen وارد بازار شود. همانطور که گزارش‌ها ادعا کرده‌اند ، قلم هوشمند در جعبه دستگاه موجود نخواهد بود اما می‌تواند به عنوان لوازم جانبی اختیاری در دسترس قرار گیرد. حدس و گمان‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت ممکن است موارد خاصی را به فروش برساند که قلم S را در خارج از بدنه S۲۱ Ultra ذخیره خواهد کرد.

این درز اطلاعاتی در مورد دوربین های جلوی مدل های Galaxy S۲۱ ندارد. گلکسی S۲۱ و S۲۱ Plus دارای یک دوربین عقب سه گانه هستند که شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.



گوشی هوشمند S۲۱ Ultra دارای تنظیمات جدید دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که نسخه دوم سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است که در Galaxy Note ۲۰ و Galaxy S۲۰ Ultra یافت می شود. ماژول دوربین مدل Ultra شامل یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی ، یک لنز تله فوتو با بزرگنمایی نوری ۳ برابر و یک حسگر تله فوتو "فوق العاده" ۱۰ برابر دیگر است و مورد دوم ویژگی ۱۰۰X Space Zoom را باز می گرداند.

در S۲۱ Ultra ، همه دوربین‌ها از پشتیبانی از ضبط ۶۰ فریم در ثانیه ۴K و همچنین ۶۰ فریم در ثانیه در حالت تثبیت کننده Super Steady و قابلیت جابجایی بین ۳۰ فریم در ثانیه و ۶۰ فریم در ثانیه بر اساس شرایط نوری برخوردار خواهند بود، از دیگر ویژگی های مورد انتظار عکاسی S۲۱ Ultra می توان به حالت ضبط دوگانه اشاره کرد که به طور همزمان از دوربین های جلو و عقب و فیلمبرداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه استفاده می‌کند.



این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد RAM و ظرفیت ذخیره سازی سه دستگاه Galaxy S۲۱ ندارد. مدل های S۲۱ بسته به بازار آن ها توسط پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۸۷۵ یا Exynos ۲۱۰۰ در مناطق مختلف تأمین می شوند. Galaxy S۲۱ ، S۲۱ + و S۲۱ Ultra به ترتیب از باتری های ۴۰۰۰ میلی آمپری ، ۴۸۰۰ میلی آمپری و ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره می برند. حداکثر سرعت شارژ پشتیبانی شده توسط این مدل ها هنوز مشخص نیست ، اما حداقل سرعت ۲۵ وات در دسترس خواهد بود. سری Galaxy S۲۱ با سیستم عامل One UI ۳.۱ مبتنی بر اندروید ۱۱ اجرا خواهد شد.

هر سه گوشی با پشتیبانی ۵G و بلوتوث ۵.۱ همراه خواهند بود، S۲۱ و S۲۱ Plus دارای Wi-Fi ۶ خواهند بود ، در حالی که Ultra با Wi-Fi ۶E عرضه می‌شود که گفته می‌شود دو برابر سریعتر از Wi-Fi ۶ است. S۲۱ + و S۲۱ Ultra با Ultra-Wide Band UWB پروتکل ارتباطی بی سیم برد کوتاه مانند بلوتوث و Wi-Fi ، اما با فرکانس‌های بالاتر دسته بندی می‌شدند، این ویژگی برای اولین بار در Galaxy Note ۲۰ Ultra و در S۲۱ Ultra در دسترس قرار گرفت ، ردیابی برچسب های آینده SmartThings سامسونگ بعداً نیز از کلیدهای اتومبیل دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند.

تا آنجا که به طراحی مربوط می شود ، این نشریه ادعا می کند که ارائه‌های CAD از سه گوشی ظاهر شده در ماه‌های اخیر دقیق هستند. S۲۱ در رنگ های ، Gray Phantom ، White Phantom و Violet Phantom در دسترس خواهد بود. مدل پلاس به رنگ هایی مانند Phantom Silver ، Phantom Black و Phantom Violet در خواهد آمد و نسخه Ultra دو گزینه رنگی Phantom Silver و Phantom Black خواهد داشت.



این ارائه ها نشان داده است که گوشی های S۲۱ دارای نمایشگر هایی حفره‌ای مانند سری S۲۰ هستند و تنها S۲۱ Ultra دارای لبه‌های خمیده است. ماژول دوربین عقب در هر سه گوشی با قاب دستگاه جوش خورده است. اطلاعات جدید بیان می‌کند که قاب و دست انداز دوربین در رنگ های مختلف در دسترس خواهد بود. به عنوان مثال ، نوع رنگ Phantom Black دارای یک قاب سیاه رنگ و محفظه دوربین است. نسخه های رنگی Phantom Violet و Phantom Pink بدنه ای مسی خواهند داشت و قاب مدل Phantom White از رنگ برنز و کمی رنگ آبی مانند نسخه های قدیمی و طلایی گلکسی نوت ۷ برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود که Galaxy S۲۱ با بدنه پلی کربنات در عقب همراه باشد ، در حالی که S۲۱ Ultra دارای بدنه پشت شیشه‌ای خواهد بود و مشخص نیست که مدل Plus دارای بدنه عقبی پلاستیکی یا شیشه‌ای باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.