مدیر پروژه ساماندهی رودخانه کشف رود مشهد گفت: هزار متر از مسیر دسترسی به بستر کشف‌رود با دیوارهای بتنی و بلوکهای نیوجرسی مسدود شده‌ است.

شهرداری مشهد هزار متر از مسیر دسترسی به کشف‌رود را مسدود کرد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله سلطان احمدی  در حاشیه بازدید از عملیات بهسازی کشف‌رود افزود: تخلیه نخاله و زباله در بستر کشف‌رود از معضلات زیست‌محیطی این رودخانه ‌است و از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۰ هزار متر مکعب نخاله و زباله از حاشیه این رودخانه جمع‌آوری شده‌ است.
وی اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد نخاله‌های تخلیه شده به حاشیه رودخانه کشف رود، در محدوده کلات تا پل سیمان و پنجتن تا پل دوم گاز تخلیه می‌شود.
مدیر پروژه ساماندهی رودخانه کشف رود مشهد گفت: در کنار اقدامات ساماندهی بستر این رودخانه، اقدامات مختلفی نیز در راستای ممانعت از تخلیه خاک و نخاله در حاشیه کشف رود در حال انجام است که بستن مسیرهای دسترسی به رودخانه، حفاظت و حراست از رودخانه با به کارگیری نیروهای حفاظت فیزیکی، راه‌اندازی شبکه هوشمند نظارت تصویری با قابلیت ثبت پلاک ماشین های متخلف و برخورد با متخلفان با استفاده از ابزارهای قانونی از آن جمله است.
سلطان احمدی افزود: همچنین سعی شده با نصب یک کیلومتر دیوار پیش ساخته و بلوکهای بتنی معروف به نیوجرسی در جاده پل سیمان، از تخلیه خاک و نخاله در محدوده‌های ساماندهی شده جلوگیری شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.