رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با اجرای طرح پاییزه کتاب شاهد موج‌آفرینی در استان خراسان رضوی هستیم و امیدوارم تفاهم‌نامه‌ای که در راستای ظرفیت بخشی در طرح پاییزه کتاب بین موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد رقم خورد، با طرح‌ها و برنامه‌های بعدی ادامه پیدا کند.

اجرای طرح پاییزه کتاب موجب موج‌آفرینی در خراسان رضوی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن مصحفی در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در زمینه حمایت از طرح پاییزه کتاب ۹۹ در شهر مشهد که از روز گشته به صورت مجازی برگزار شده است با بیان اینکه شهرداری مشهد و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در حوزه پیگیری مسائل فرهنگی و اجرای رویدادهای فرهنگی پیشگام است افزود: خراسان رضوی در طرح‌های فصلی فروش کتاب میزان فروش بالایی را از بین سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است که این اتفاق از مردم علاقه‌مند به حوزه فرهنگ، کتاب و کتابخوانی دور از انتظار نیست.

همچنین افشین تحفه‌گر، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نیز در ادامه این برنامه با اشاره به حضور گسترده کتابفروشی‌های استان خراسان رضوی در طرح پاییزه کتاب ۹۹ گفت: استان خراسان رضوی و مشهد در طرح‌های فصلی فروش کتاب مانند تابستانه و عیدانه کتاب نیز حضور قابل قبولی داشته و امیدواریم با شرایط کرونایی کشور این استقبال تا پایان طرح ادامه داشته باشد.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران تحفه‌گر ادامه داد: با وجود تاکید بر خانه ماندن مردم، فرصت مناسبی برای کتاب خواندن فراهم شده است که مردم می‌توانند با استفاده از طرح پاییزه کتاب ۹۹ از یارانه ۲۰ درصدی در خرید کتاب بهره‌مند شوند.

در ادامه این آیین، تفاهم‌نامه همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در زمینه حمایت از طرح پاییزه کتاب ۹۹ در شهر مشهد امضا شد.

طرح پاییزه کتاب ۹۹ همزمان با هفته کتاب در حال برگزاری است؛ بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی؛ مانایی» از ۲۴ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.