نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نگذارید زندگی کارگری ملعبه سیاسیون شود؛ متاسفانه اقشار کم برخوردار به خاطر شرایط سخت اقتصادی فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

 کارگران‌ دیگر توان تامین وعده‌های غذایی خانواده را ندارند/نگذارید زندگی ‌آنها ملعبه سیاسیون شود

آیت‌الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در دیدار با سرپرست اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی اظهار داشت: همه عرصه‌های امروز انقلاب اسلامی خاکریز جبهه است، اگر همه‌ مدیران پشت خاکریز باشند این انقلاب با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: شما عزیزان  در یک جریانی قرار گرفتید که اگر سنگ از سر راه اسلام و انقلاب اسلامی بردارید موفق خواهید بود. مسائل اقتصادی این روزها سنگی برای انقلاب است که مستلزم عمل پدافندی شما عزیزان است.

آیت الله علم‌الهدی عنوان کرد: به خاطر عملکرد اشتباه در حفظ ارزش پول ملی خیلی از سودجویان به مشهد مقدس می‌آیند تا از خرید و فروش ارز سودهای کلان دریافت کنند اما این اقشار آسیب پذیر مشهد هستند که در فشار زیاد معیشت قرار می‌گیرند و دچار مشکلات اقتصادی فراوان می‌شوند.

وی گفت: متاسفانه به خاطر شرایط امروز این بیماری بسیاری از کارگرهای روزمزد بیکار شدند و حتی توان تامین وعده‌های غذایی خود را ندارند. امروزه یکی از مشکلات اساسی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی، مشکلات اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت ارز دچار ثبات نیست،  به همین خاطر خیلی از سودجویان اقدام به خرید و فروش کلان اقلام ضروری می‌کنند و پولش را به خارج از کشور می‌برند و برای خود امکانات رفاهی تامین می‌کنند اما آن کسی که ضربه سنگینی می‌خورد مردم عادی هستند که حتی توان پرداخت اجاره خانه خود را ندارند.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: روابط بین کارگر و کارآفرین را مدیریت کنید و کارآفرین را در حوزه تولید و کشاورزی تشویق کنید زیرا اگر حوزه تولید و کشاورزی به درستی راه اندازی شود دیگر شاهد مشاغل روزمزدی نخواهیم بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان بیان کرد: نگذارید زندگی کارگری ملعبه سیاسیون شود؛  متاسفانه اقشار کم برخوردار به خاطر شرایط سخت اقتصادی فشار زیادی را تحمل می‌کنند. ان‌شاءالله با همت و غیرت در کنار قشر آسیب‌پذیر باشید و نگذارید شرایط سخت اقتصادی فشار مضاعفی به او وارد کند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.