۵۹ متخصص ارشد کامپیوتر و کارشناسان امنیت انتخابات آمریکا ادعاهای واهی و پوچ ترامپ را در تقلب در رای گیری رد کرده و گفتند، چنین ارزیابی، بی اساس و از نظر تکنیکی بی ربط است.

کارشناسان امنیت انتخابات: ادعاهای ترامپ بی‌ربط است

قدس آنلاین: به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، این کارشناسان در نامه خود که در وبسایت‌های مختلف منتشر شد، اشاره‌ای به نام دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نکردند اما اشاره آنها یک تصحیح اجباری برای یکسری توئیت‌های جنجالی ترامپ است که اخیراً منتشر کرده است.

در این نامه آمده است: هرکسی که انتخابات اخیر آمریکا را همراه با تقلب ارزیابی کرده یک ادعای خارق‌العاده دارد و کسی است که باید برای این ادعا شواهد و قراین قابل استناد و معتبر ارائه کند. در نبود چنین شواهدی، اینها همگی گمانه زنی هستند.

این کارشناسان همچنین نوشتند: بر اساس دانش ما، هیچ شواهد معتبری وجود ندارد که از چنین نتیجه گیری درباره نتایج انتخابات ۲۰۲۰ حمایت کند.

این نامه در پی رد ادعاهای اخیر ترامپ از سوی شورای هماهنگی زیرساخت انتخاباتی دولت شامل مقام‌های ارشدی از آژانس امنیت سایبری وزارت امنیت کشور، کمیسیون معاونت انتخابات آمریکا و وزرای دولتی و مدیران انتخاباتی از سراسر کشور منتشر شده است.

انتهای پیام  /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.