کارشناس توسعه شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به‌منظور گسترش خدمات غربالگری بیماری کرونا در فصل سرما با همکاری بسیج جامعه پزشکی غربالگری خانه به خانه اجرا می‌شود.

غربالگری خانه به خانه در فصل سرما اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وب دا، سیداحسان فرخانی با اشاره به اینکه با شروع فصل سرما و احتمال تشدید بروز بیماری کرونا و هم زمانی آن با بیماری آنفولانزا فصلی در جامعه، کنترل و قطع زنجیره بیماری از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: این طرح با عنوان مسجد، سنگر سلامت با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی، مدیریت امور مساجد استان اجرایی می‌شود.

مسئول پرونده الکترونیک سلامت سینا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: آموزش نکات خود مراقبتی به جمعیت تحت پوشش و شناسایی و معرفی بیماران نیازمند و داوطلب به رابط بسیج جهت دریافت خدمات امور شخصی بخشی از این طرح غربالگری بیماران کرونایی است.

وی تصریح کرد: معرفی افراد واجد شرایط جهت تحویل بسته حمایتی تغذیه‌ای و معیشتی به پایگاه‌های بسیج و همکاری با رابطین سلامت برای نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در کلیه اماکن و منازل بیماران با هماهنگی مراکز جامع خدمات سلامت بخش دیگری از اجرای طرح غربالگری به‌منظور شناسایی سریع و به‌موقع بیماران و ارائه خدمات درمانی به موقع به آن‌ها است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.