گیلان - فرمانده سپاه قدس گیلان از اجرای طرح مبارزه با کرونا با عنوان سردار شهید سلیمانی در گیلان با همکاری علوم پزشکی خبر داد و گفت: ۸۶۷ برنامه هفته بسیج در استان اجرا می‌شود.

هفته بسیج ۸۶۷ برنامه‌ در استان گیلان اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ،سردار محمد عبدالله‌پور به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) اظهار داشت: بسیج هرجا که نیاز باشد برای رفع مشکلات مردم وارد صحنه می‌شود و تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه امام(ره) با فرمان تأسیس بسیج به‌نوعی انقلاب را حفظ کردند تصریح کرد: شعار هفته بسیج امسال "پیشرو در خدمت و امیدآفرینی" است زیرا بسیج از این ظرفیت برخوردار است که گره‌گُشا و امید مستضعفان باشد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان افزود: حدود ۱۰ هزار نفر برای شرکت در طرح راهیان نور دانش‌آموزی گیلان در فضای مجازی پیش‌بینی شد و در این طرح از ظرفیت بقاع متبرکه، گلزار شهدا و انجمن راویان دفاع مقدس استفاده می‌شود و امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها به همه ثابت شود که حتی در بحران کرونا هیچ بُن بستی نداریم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه ۱۱۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در هفته بسیج به صاحبان آن‌ها تحویل داده می‌شود خاطرنشان کرد: توزیع ۱۴ هزار بسته کمک‌ معیشتی در هفته بسیج نیز امسال در سطح گیلان تدارک دیده شد و این بسته‌ها در هر روز از هفته بسیج بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.