رییس مرکز بهداشت بردسکن واقع در جنوب غربی خراسان رضوی گفت: بی‌توجهی نسبت به رعایت موازین بهداشتی پیشگییرانه موجب وضعیت فوق‌بحرانی و سیاه ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و نتیجه مثبت ۹۰ درصد آزمایشهای ویروس کرونا در این شهرستان شده است.

نتیجه ۹۰ درصد آزمایشهای کرونا در بردسکن خراسان رضوی مثبت است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حسین امامیان افزود: با وجود اعلام عمومی مستمر هشدارهای پیشگیرانه در بردسکن دستورالعمل‌های بهداشتی آنگونه که باید از سوی مردم رعایت نمی‌شود.

وی ادامه داد: نتیجه این وضعیت نامناسب، مرگ ناگوار روزانه دو نفر از شهروندان بردسکنی بخاطر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ است.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در این شهرستان هزار و ۳۷۱ نفر بوده است ادامه داد: در حال حاضر ۷۰ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت بردسکن گفت: تعداد مراجعه‌کنندگان به مرکز خدمات جامع سلامت طالقانی (مرکز منتخب کرونا) در این شهرستان از اسفند ماه پارسال تاکنون هزار و ۵۸۴ نفر بوده که از این تعداد جواب آزمایش کرونای ۹۷۴ نفر مثبت اعلام شده ‌است.

وی با بیان اینکه برخی مجالس عروسی و تجمع در منازل برگزار می‌شود که در این خصوص چندین پرونده تشکیل شده است، از شهروندان خواست از خروج غیراضطراری از منزل خودداری کنند و در صورت اضطرار، هنگام خروج از منزل تمامی الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت رعایت نمایند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.