تراکتور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر مقابل نساجی با گل دیرهنگام اشکان دژاگه در موقعیت مشکوک به آفساید از شکست گریخت.

تراکتور همچنان در حسرت برد/ سپاهان به اولین پیروزی رسید

قدس آنلاین: هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با بازی نساجی مازندران و تراکتور تبریز آغاز شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

هر ۲ تیم در جریان بازی موقعیت های زیادی را ایجاد کردند که عملکرد خوب محمدرضا اخباری و نیما میرزازاد در هر ۲ نیمه مانع از رد و بدل شدن بیش از ۲ گل در این مسابقه شد. ابتدا تیم نساجی در دقیقه ۶۸ با شوت سرکش و ناگهانی ایوب کلانتری پیش افتاد اما این پایان کار نبود و تراکتور در دقیقه ۸۲ و در شلوغی محوطه جریمه به طور اتفاقی توسط اشکان دژاگه به گل تساوی رسید. این گل در موقعیت مشکوک به آفساید زده شد.

با این نتیجه تیم نساجی با وحید فاضلی ضمن ارائه یک نمایش شایسته دیگر چهار امتیازی شد و تراکتور هم با علیرضا منصوریان پس از تساوی در هفته اول مقابل نفت مسجدسلیمان بار دیگر به یک امتیاز قناعت کرد تا ۲ امتیازی شود و همچنان در حسرت برد باقی بماند.

محرم اولین 3 امتیاز را گرفت

تیم فوتبال سپاهان با ارائه یک نمایش منظم و حساب شده، مقابل آلومینیوم اراک به اولین پیروزی فصل دست پیدا کرد.

در شرایطی که سپاهانی ها فشار حملات خود را مقابل آلومینیوم از سمت چپ خط دفاعی این تیم ایجاد می‌کردند، سرانجام روی پاس زیبای محمد کریمی که پشت مدافعین به مرتضی منصوری رسید و او هم یک پاس عرضی در دهانه دروازه برای سجاد شهباززاده فراهم کرد، گل اول بازی در دقیقه 55 توسط مهاجم نوک زردپوشان در شرایطی که به زمین افتاده بود و تعادل نداشت وارد دروازه آلومینیوم شد.

 در این مسابقه محرم نویدکیا تغییرات گسترده ای در ترکیب تیمش نسبت به دیدار اول برابر گل‌گهر ایجاد کرده است. نیمکت نشینی پورقاز، مصلح، اسماعیلی فر و مهدی کیانی  بزرگترین نام هایی هستند که از آغاز در ترکیب اصلی نبودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.