همزمان با اجرای محدودیتهای جدید ناشی از شیوع کرونا در کشور، تمامی فعالیتهای حضوری فرهنگی و هنری در خراسان رضوی از اول آذر ماه به مدت دو هفته تعطیل است.

فعالیت‌های حضوری فرهنگی و هنری خراسان رضوی تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در محدودیت‌های دو هفته آینده سالن های سینما، تئاتر، آموزشگاههای هنری، نگارخانه ها، مراکز مهارت آموزی و آموزش زبان در این استان تعطیل است و آموزشها فقط به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

محمدرضا محمدی افزود: مجموعه فعالیت‌های هنری و سینمایی جزو مشاغل گروه سه هستند و هرگونه فعالیت حضوری در این بخشها متوقف می شود.

وی ادامه داد: ۵۶ سالن سینما، ۱۲ سالن تئاتر، ۳۳ نگارخانه و ۲۵۲ آموزشگاه هنری در خراسان رضوی مشمول محدودیتهای جدید کرونایی هستند.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در محدودیتهای کرونایی تمامی مراکز و فعالیتهای فرهنگی و قرآنی از اول آذر ماه تعطیل است.

افشین تحفه گر افزود:  چاپخانه ها و رسانه ها که جزو مشاغل گروه یک هستند، تعطیل نیستند اما باید تا جایی که امکان پذیر باشد از ظرفیت نیروهای خود به صورت دورکاری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ۵۱۰ چاپخانه و ۴۰۰ نشریه، خبرگزاری، پایگاه خبری و رسانه‌های برخط در خراسان رضوی فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.