مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: امسال در چهل‌سالگی آغاز دفاع‌مقدس، جدای از فعالیت های فرهنگی که از آغاز سال تاکنون انجام شده، فیلم‌هایی باکیفیت و محتوای متفاوت، با موضوع دفاع مقدس و مقاومت ساخته خواهد شد.

تولید فیلم‌های فاخر سینمای مقاومت در چهل‌سالگی دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا تابش گفت: بنیاد سینمایی فارابی طی سه دهه اخیر توجه ویژه‌ای به مفهوم مقاومت داشته است و در سال‌های گذشته هم شاهد ساخته شدن فیلم‌هایی اثرگذار با این مضمون بوده‌ایم.

تابش گفت: فیلم‌های با موضوع مقاومت و دفاع مقدس، تولیدی سخت دارند و برای ساخت به بودجه و پشتیبانی نیاز دارند و از سوی بنیاد سینمایی فارابی با چند نهاد مذاکره شد تا امسال فیلم‌های مشارکتی فاخری در این حوزه تولید شود.

او ادامه داد: امسال هم با وجود همه مشکلات و شرایط خاصی که داریم، در کنار کارگردانان باتجربه، با کارگردانان جوانِ مستعد نیز مذاکره کرده‌ایم و فیلم‌های متفاوتی با محوریت مفهوم مقاومت، با هدف ارتباط با مخاطب نوجوان و جوانان و خانواده ها در مسیر تولید و یا آماده‌سازی است. از فیلم‌های امسال با مضمون دفاع مقدس که بامشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده، یک فیلم آماده نمایش و دو  فیلم در مرحله فنی است. دو فیلم دیگر مراحل پیش‌تولید را می‌گذرانند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی افزود: این یک شعار نیست بلکه واقعیت است که همه ما به قهرمانان واقعی این مرز و بوم در عرصه مقاومت مدیونیم و در سینما باید با ارائه آثار باکیفیت، دین‌مان را به این عزیزان، ادا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.