۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
کد خبر: 728643

استقلال و فولاد از ساعت ۱۶:۴۰ به مصاف یکدیگر رفتند و درنهایت فولاد موفق شد استقلال را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

استقلال بازی بزرگ هفته را باخت

قدس آنلاین: فولاد و استقلال در حساس‌ترین دیدار هفته دوم به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی دو مربی استقلالی که به قول مهدی امیرآبادی تفکری شبیه به هم دارند، روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت نکونام برنده مسابقه بود. جالب اینجاست اتفاقاتی شبیه به اتفاقات آخرین بازی دو تیم تکرار شد. در آن بازی هم استقلال گل اول را زد ولی فولاد کامبک کرد و دو بر یک برنده شد. در بازی امشب هم اتفاقاتی مشابه رخ داد و فولاد با وجود آنکه گل خورد، کامبک زد و به برتری دو بر یک رسید.

در دقیقه نوزدهم؛ ضدحمله استقلال با حرکت و ضربه پای راست مهدی قایدی همراه شد اما مدافعین فولاد توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه بیستم؛ ضربه کرنر استقلال با یک شوت از سوی محمدحسین مرادمند محکم همراه شد و بازیکنان فولاد توپ را از روی خط دروازه برگرداندند.

دقیقه سی‌وپنجم؛ سانتر ناگهانی صالح حردانی از سمت راست زمین به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه چهلم؛ شوت خطرناک محمدزبیر نیک‌نفس از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. 

دقیقه شصتم؛ برخورد میان بازیکن فولاد و مهدی قایدی از سوی داور پنالتی تشخیص داده شد و وریا غفوری ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد. 

در دقیقه ۷۲ سانتر پاتوسی با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد و فولاد موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و در دقیقه ۹۰ هم پریرا از روی نقطه پنالتی گل دوم فولاد را به ثمر رساند.

اخراج در دقیقه یک 

ماشین سازی تبریز و ذوب آهن در دیدار دیگر این هفته به تساوی رضایت دادند. اخراج زودهنگام محمدزاده در دقیقه اول بازی که سریعترین بازیکن اخراجی اداور لیگ برتر لقب گرفت، نمایش دو تیم را تحت تأثیر قرار داد.  ذوب آهن با خارج کردن یکی از مهاجمان خود و استفاده از عبدالله حسینی برای پر کردن جای این بازیکن به لاک دفاعی رفت و ماشین سازی هم اگرچه صاحب توپ و میدان بود ولی قدرت و خلاقیت لازم برای ایجاد حمله را نداشت. هر دو گل بازی در اواخر مسابقه اتفاق افتاد. نخست ارسال اوت ابوالفضل رزاق پور در شلوغی محوطه جریمه به پیمان بابایی رسید و این مهاجم با یک ضربه سر دقیق دروازه ذوب آهن را در دقیقه ٨٠ باز کرد.

اما ارسال فرشاد محمدی مهر پس از دخالتی که حدادی فر داشت و توپ را با ضربه سر به تیرک دوم فرستاد با ضربه سر عبدالله حسینی که در نیمه اول و پس از اخراج محمدزاده وارد شده بود، در دقیقه ٨٩ گل تساوی را رقم زد.

گل گهر بازهم برد

گل‌گهر سیرجان هم در داربی کرمان مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید.

دیدار دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه با قضاوت کوپال ناظمی در استادیوم شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر گل گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۶۱ سانتر احمد زنده روح روی یک ضربه کاشته از سمت راست به گادوین منشا رسید و مهاجم گل گهر با ضربه سر توپ را وارد دروازه مس کرد تا شاگردان قلعه نویی با یک گل از میزبان‌شان پیش بیفتند. همین بازیکن زننده دومین گل تیمش هم بود. در دقیقه ۷۵ گادوین منشا با دروازبان مس رفسنجان تک به تک شد و توانست گل دومش را برای گل گهر به ثمر برساند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.