گیلان- رئیس پلیس راهور گیلان گفت: مراکز شماره‌گذاری و دفاتر تعویض پلاک شهرهای رشت و رودبار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک شهرهای رشت و رودبار تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ امیر طالبی از تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و دفاتر تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز از امروز در گیلان خبر داد و گفت: افرادی‌که برای تعویض پلاک نوبت اینترنتی گرفتند پیام لغو مراجعه به شماره‌های همراه آنان ارسال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک استان به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا و براساس دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شده است تصریح کرد: این مراکز در شهرستان‌های رشت و رودبار از اول آذر ماه تا اطلاع بعدی تعطیل است.

طالبی با اشاره به تاریخ فعالیت و خدمات‌دهی مجدد این مراکز خاطرنشان کرد: فعالیت مجدد مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک استان بستگی به تغییر شرایط کرونا در شهرستان‌های قرمز و دستور ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان ابراز داشت: افرادی که در شهر رشت و رودبار نیز به‌صورت اینترنتی برای مراجعه به این مراکز نوبت گرفته بودند، پیام لغو مراجعه به شماره‌های همراه آنان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت وکالتنامه برخی خودروها رو به پایان است گفت: صاحبان این خودروها با مدارک به مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های رشت و رودبار مراجعه و با هماهنگی پلیس از لغو وکالتنامه آن‌ها تا بازگشایی دوباره مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.