کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری همراه با ایجاد روان آب از ظهر امروز یکم آذر ماه در این استان آغاز می‌شود و تا فردا همه خراسان رضوی را فرامی‌گیرد.

بارشهای رگباری در خراسان رضوی آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد غیوری  افزود: بارش از سمت غرب خراسان رضوی همراه با رعد و برق آغاز شده و  تا اواخر وقت فردا یکشنبه دوم آذر ماه در همه مناطق استان ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: این بارشهای پرحجم همراه با افت دمای هوا، ایجاد رواناب، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها پیش‌بینی می‌شود. 

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین به علت کاهش محسوس دمای هوا بارشها در مسیرهای جاده‌ای کوهستانی و سردسیر  این استان به صورت برف رخ خواهد داد.
وی به کاهش  حدود ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی به ویژه مناطق شمالی و شرقی استان نیز اشاره و بیان کرد: بر این اساس میانگین دمای امروز هوا در مشهد ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده و فردا به دو درجه کاهش می‌یابد. 
غیوری افزود: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی از روز دوشنبه آتی سوم آذر ماه جاری رو به افزایش خواهد رفت.

وی ادامه داد: بر این اساس بیشینه دمای هوای مشهد ظرف روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به ترتیب هفت و  ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است. 
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای این کلانشهر دیشب چهار درجه زیر صفر بود که برای امشب به صفر درجه می‌رسد و فردا شب نیز تا ۳ درجه زیر صفر پایین خواهد رفت.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.