یزد - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: دومین دوره جشنواره طنز و استند آپ کمدی "خشدلانه"‌ی یزد در فضای مجازی برگزار می شود.

دومین دوره جشنواره طنز یزد در فضای مجازی برگزار می شود

عباس ملازینلی در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاین اظهار داشت : یکی از رسالت‌های سازمان، اجرای برنامه‌هایی در راستای  افزایش نشاط اجتماعی است و با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، این برنامه برخلاف سال گذشته که در سطح شهر و پارک ها برگزار شد، امسال این جشنواره  به صورت کامل در فضای مجازی اجرایی می شود

وی افزود: با توجه به تجربه موفق جشنواره‌ی اول و کشف استعدادهایی در زمینه استندآپ کمدی و نمایش طنز تصمیم گرفتیم تا دومین دوره این جشنواره را نیز در یزد برگزارکنیم.

ملازینلی تصریح کرد: این جشنواره فرصتی برای نمایش استعدادهای نهفته‌ در عرصه‌ی طنز و استندآپ کمدی است، که درقالب موضوعاتی همچون؛ سلامت، بهداشت و ویروس کرونا، همدلی و مشارکت اجتماعی، آسیب های اجتماعی، امید و افزایش نشاط و ارتقاء و تحکیم بنیان خانواده طراحی شده است.

وی گفت: با توجه به برگزاری کنگره‌ی 4 هزارشهید استان در اسفند ماه، بخش ویژه ای با عنوان نمایش طنز «جبهه و دفاع مقدس» دراین جشنواره در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد آخرین مهلت ارسال اثار به دبیرخانه‌ی جشنواره را 15 آذرماه عنوان کرد و افزود: اعلام نتایج آثار پذیرفته شده 20 آذرماه، برگزاری و نمایش آثار 25 تا 27 آذرماه و آیین اختتامیه‌ی مجازی آن  28 آذرماه برگزار خواهد شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.