رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: در حال حاضر طلا در کف قیمتی قرار دارد حالا شاید همانطور که گفتم این تعطیلات باعث کاهش اندکی در این بازار باشد ولی بعید می دانم با توجه به انس جهانی کاهش قیمتی بیش از این داشته باشد

تعطیلات دو هفته ای باعث کاهش قیمت طلا می شود

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: باقر معبودی نژاد در رابطه با تعطیلی بازار طلا و جواهر گفت: در پی گسترش بیماری کرونا و رشد مبتلایان و تلفات این بیماری ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بر تعطیلی دو هفته‌ای اصناف غیر ضروری را تصویب کرد، لذا طبق ابلاغ فرمانداری و اتاق اصناف کلیه واحدهای صنف طلا و جواهر مشهد هم  از امروز به مدت ۱۵ روز تعطیل خواهند بود.

وی در توضیح تاثیر این تعطیلات بر بازار طلا و سکه بیان کرد: مطمئنا به دلیل اینکه معامله ای انجام نمی شود قطعا با کاهش قیمتی محسوسی مواجه خواهیم شد.

معبودی نژاد افزود: در حال حاضر طلا در کف قیمتی قرار دارد حالا شاید همانطور که گفتم این تعطیلات باعث کاهش اندکی در این بازار باشد ولی بعید می دانم با توجه به انس جهانی کاهش قیمتی بیش از این داشته باشد. و مطمئنا تا رسمی شدن ریاست جمهوری آمریکا هیچ افزایش قیمتی در این بازار نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه طلا و سکه گفت:به هر شکل و تحت هر شرایط فروشندگان طلا در کاهش یا افزایش قیمت ها متضرر نمی شوند ولی مسلما وقتی قیمت طلا کاهش داشته باشد بازار از رونق خرید و فروش بیشتری بهره مند می شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.