مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، از آمادگی این سازمان برای همکاری با تشکل های حوزه عفاف و حجاب خبر داد.

آماده همکاری با تشکل‌های حوزه عفاف و حجاب هستیم

به گزارش قدس آنلاین، نشست تشکل های عفاف و حجاب به همت کارگروه عفاف و حجاب جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب، امروز با حضور مسئولان بیش از ۲۰ تشکل در مشهد برگزار شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام صادقی، نماینده تشکل های مردمی و دبیرکارگره عفاف و حجاب به معرفی کارگروه عفاف و حجاب پرداخت و گفت: این کارگروه از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و امروز با بیش از ۳۰ موسسه، کانون و تشکل عفاف و حجابی مرتبط است.

دبیر کارگروه عفاف و حجاب بیان کرد: این کارگروه اکنون نیز در جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب آماده تعامل با تمام ارگان های انقلابی است.

در بخش دیگر این نشست نیز، حائری، مسئول کمیته مطالبه کارگروه عفاف و حجاب به قرائت مطالبات تشکل ها از سازمان تبلیغات پرداخت.

دغدغه مندسازی و ارائه محتوای مناسب در زمینه عفاف و غیرت مردان به کانون مداحان، برگزاری دوره های آموزشی برای هیئات مذهبی با موضوعات مختلف عفاف و حجاب از جمله شیوه های امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه گری به منظور دغدغه‌مندسازی و پای کار آوردن شبکه های مردمی، ایجاد زمینه ارتباط بین کارگروه عفاف و حجاب با اتحادیه ها و جلسات قرآنی سطح شهر جهت اجرای عملیات های متنوع عفاف و حجابی و تعریف یک برنامه مشترک بین سازمان تبلیغات و کارگروه عفاف و حجاب از جمله مطالبات مطرح شده بود.

از دیگر مطالباتی که حائری از آن ها نام برد، می توان به فراهم کردن بسترهای همکاری این کانون ها زیر مجموعه سازمان با کارگروه عفاف و حجاب و کمیته های زیر مجموع آن جهت تعریف عملیات های فرهنگی، حمایت مالی لازم از طرح عفاف و حجاب و امر به معروف کانونهای فرهنگی زیر مجموعه سازمان و حمایت همه جانبه از خبرگزاری مهر به منظور انتشار تولیدات حوزه عفاف و حجاب و پوشش فعالیتهای مطالبه گرانه در زمینه عفاف و حجاب اشاره کرد.

در بخش دیگر این نشست حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه با تشکر از فعالان عفاف و حجاب، بیان کرد: این مطالبه گری ما می تواند ما را از خواب غفلت بیدار کند.

وی بیان کرد: این حضور مطالبه گری شما به معنای آن است که جامعه ما در حالت انفعال نرفته و ما فعالان دغدغه مندی داریم که چه مسئولین باشند چه نباشند، آنها وظیفه دینی و انسانی خود را انجام می دهند.

حجت الاسلام صاحبقرانی در ادامه با اشاره به محدودیت بودجه ای سازمان تبلیغات، اعلام کرد که این سازمان کاملا آمادگی دارد تا با تعریف طرح های مشترک متناسب با ظرفیت های غیر مالی سازمان، به همکاری با تشکل ها بپردازد.

همچنین به پیشنهاد حجت  الاسلام صاحبقرانی بنا شد بیانیه مطالبه‌محور تشکل ها به یک تفاهم‌نامه مشترک بین کارگروه عفاف و حجاب و سازمان تبلیغات اسلامی تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    اگر در یک خیابان ۱۰۰ نفربه یک بی حجاب تذکر بدهند او دیگر حجابش رادفعه ۱۰۱ یکم رعایت می کند