مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد در راستای تکریم خانواده معزز شهدا و در ادامه فعالیت های هوشمندسازی از آغاز به کار فاز اول سامانه زیارت مجازی ویژه گلزار مطهر شهدا در آرامستان بهشت رضا(ع) خبر داد.

راه اندازی سامانه زیارت مجازی گلزار مطهر شهدا در آرامستان بهشت رضا (ع)مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت السلام و المسلمین حسین مهدوی دامغانی، با اشاره به استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: راه اندازی این سامانه هم زمان با فرارسیدن هفته بسیج، یکی دیگر از گام های سازمان فردوس ها در سهولت و تسریع ارائه خدمات به شهروندان و دستیابی به خدمات شهری هوشمند است.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی راه اندازی این سامانه بستر مناسبی را برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور فراهم آورده تا در شرایط برقراری محدودیت ورود به آرامستان ها، بدون نیاز به حضور فیزیکی از فضای معنوی گلزار شهدا آرامستان بهشت رضا(ع) بهره مند شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد بیان کرد: در گام نخست اجرای این طرح، تصویر مزار بیش از سه هزار شهید مدفون در بلوک گلزار مطهر شهدا آرامستان بهشت رضا(ع) با فناوری عکسبرداری پانوراما و تصاویر هوایی پهپادی، در سامانه بارگذاری شده است.
دامغانی عنوان کرد: گام بعدی این پروژه مربوط به زیارت قبور مجازی سایر اموات است که پس از تکمیل و بهره برداری اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد در خصوص امکانات جانبی این سامانه، خاطرنشان کرد: در این سامانه امکاناتی همچون پخش آیات قرآن، زیارت اهل قبور و نواهای مذهبی قرار داده شده و شهروندان می توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و یا هر نوع خطا را از طریق این سامانه در بخش تعیین شده اعلام نموده تا بهره برداری لازم صورت پذیرد.
گفتنی است شهروندان می توانند برای استفاده از سامانه زیارت مجازی به سایت سازمان به آدرس اینترنتی mcm.mashhad.ir یا Ziyaratemajazi.mashhad.ir. مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.