امام جمعه تربت‌حیدریه رمز بقا و ثبات نظام اسلامی را ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهادت و تفکر بسیجی ذکر کرد و گفت: این تفکر باید در جامعه نهادینه شود.

تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی  در دیدار با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه افزود: امام راحل با فرمان بسیج مردمی جنگ را از گروه خاص به مردم تسری دادند تا مردم دفاع از نظام اسلامی را وظیفه شرعی و دینی خود بدانند و این نیروی مردمی با سازماندهی صورت گرفته طی هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید.

وی با بیان اینکه بسیج نیروی کارآمد در همه عرصه ها و میدان‌ها است ادامه داد: هفته بسیج امسال در موقعیتی است که ویروس منحوس کرونا جهش خاصی پیدا کرده و اجرای طرح "مسجد سنگر سلامت" با کمک نیروهای بسیجی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ اقدام مناسب و به جایی است.

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: حضور روحانیت و فرماندهان بسیج در مساجد برای عملییاتی کردن طرح مسجد سنگر سلامت و پشتیبانی از این طرح الزامی و مناسب است.

وی افزود: بسیج یک تفکر است و وحدت و انسجام حول محور ولایت رمز ایستادگی نظام اسلامی در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه نیز از اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح "مسجد سنگر سلامت" از مهمترین این برنامه‌هاست.

سرهنگ پاسدار احمد ناصری‌موحد با بیان اینکه هفت رزمایش همزمان با هفته بسیج در تربت‌حیدریه برگزار می‌شود افزود: نخستین رزمایش، ایثار و شهادت با محوریت تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و مدافعان سلامت است و در ادامه نیز رزمایش امر به معروف و نهی از منکر با محوریت توصیه به رعایت مسایل بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین رزمایش امنیتی و عملیاتی با محوریت گشت رضویون برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین رزمایش کمک مومنانه با محوریت تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا روز پنجم آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در شهرستان تربت‌حیدریه برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.