عضو شورای اسلامی شهر تایباد گفت :ساخت مجتمع رفاهی در محور تایباد – دوغارون الزامی است .

الزامی بودن ساخت مجتمع رفاهی در محور تایباد – دوغارون

به گزارش قدس آنلاین، عضو شورای اسلامی شهر تایباد گفت : با توجه به اینکه این شهرستان در فاصله ۱۸ کیلومتری مرز دوغارون قرار گرفته و محل تردد روزانه بیش از هزار دستگاه خودروی ترانزیت است ساخت این  مجموعه ضروری است.

 شیراحمد جهانی افزود : مرزی بودن منطقه از یک طرف و تردد روزانه بیش از هزار دستگاه خودروی ترانزیت و مسافرکش‌‍‌های خصوصی در این محور از سوی دیگر می‌طلبد که زیرساخت‌ها برای رفاه رانندگان در این محور مهیا باشد.

وی  همچنین کمبود تجهیزات پزشکی در این شهرستان را یک مشکل اساسی معرفی و بیان کرد : یکی از اساسی‌ترین مشکلات این شهرستان کمبود تجهیزات پزشکی است، بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهر تایباد با قدمت بیش از ۵۰ سال بافتی فرسوده دارد که هزینه مرمت و نگهداری آن بسیار گزاف است.

جهانی افزود : بیمارستان تایباد علاوه بر بیماران این شهرستان به مراجعه کنندگان شهرستان‌های باخرز و خواف هم خدمات پزشکی ارائه می‌دهد که امکانات موجود آن جوابگوی حجم بالای مراجعان نیست.

وی بر اهمیت تبدیل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به منطقه تجاری آزاد اشاره کرد و گفت: چنانچه این مهم انجام شود شاهد رشد و وسعت اقتصادی در این منطقه خواهیم بود همچنین با توجه به افزایش نرخ بیکاری، این اقدام زمینه مناسبی را برای ایجاد اشتغال در شهرستان فراهم خواهد کرد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.