معاون استاندار خراسان رضوی به تشدید برخورد با متخلفان در حوزه عرضه آرد خارج از شبکه در محل کارخانه، حوزه حمل و نقل و نانوایی اشاره کرد و گفت: سهمیه آرد واحدهای متخلف قطع می شود.

تشدید برخورد با متخلفان در حوزه عرضه آرد خارج از شبکه

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان امروز در حاشیه نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات خراسان رضوی  با اشاره به افزایش نظارت بر کالاهایی مانند آرد، نان، گوشت قرمز، گوشت مرغ و برنج، اظهار کرد: این نظارت ها از هفته آینده انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در همان محل پرونده تشکیل شده و با حضور قاضی تعزیرات حکومتی، برای متخلف حکم صادر می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه کمبودی در تامین آرد نانوایی‌ها نداریم، به تشدید برخورد با متخلفان در حوزه عرضه آرد خارج از شبکه در محل کارخانه، حوزه حمل و نقل و نانوایی اشاره کرد و گفت: در این خصوص، واحدهای صنفی متخلف پلمب و سهمیه آرد آنها نیز قطع می‌شود.

رسولیان با اعلام خبر خوش به نانوایان، بیان کرد: نانوایانی که نان سالم با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تحویل مردم دهند، سهمیه آنان از آرد یارانه‌ای یا نیمه یارانه‌ای بهبود یافته و متناسب با میزان پخت و مصرف واقعی، به آنها سهمیه تعلق می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه برخورد با گران فروشان، قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود، افزود: کسانی که فاکتور خرید کالا داشته و در فروش سود قانونی خود را رعایت کنند، کمک نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.