دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی گفت: همزمان با آغاز محدودیتهای جدید کرونایی برای مشاغل مختلف خدمات غیرحضوری بانکهای این استان افزایش یافت و نحوه حضور کارکنان در بانکهای عضو این شورا تغییر کرد.

خدمات غیرحضوری بانک‌های خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین،  حمید صفایی نیکو افزود: در اجرای طرح جامع هوشمند محدودیتها، متناسب با وضعیت روند بیماری کووید ۱۹ و نظر به قرار گرفتن بانکها در زمره خدمات ضروری به منظور بهره گیری از ظرفیت تمامی شعب واحدهای بانکی در ارایه خدمت به مشتریان، وضعیت حضور کارکنان بانکهای عضو این شورا از امروز تغییر کرده است.

وی ادامه داد: براین اساس در شهرهای دارای وضعیت قرمز حضور ۵۰ درصد کارکنان بانکها، در شهرهای با وضعیت نارنجی حضور دستکم دو سوم کارکنان و در شهرهای دارای وضعیت زرد حضور تمامی کارکنان بانکها الزامی است.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی گفت: در ایام محدودیتهای کرونایی در شهرها، خودپردازها، خوددریافتها و پایگاه‌های شبانه روزی بدون تعطیلی به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی از مردم خواست با کاهش تردد به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، فعالیتهای بانکی خود را از طریق سامانه‌های غیرحضوری انجام داده و جز در مواقع ضروری به شعب بانکها مراجعه نکنند.

صفایی نیکو افزود: به منظور کاهش مراجعه به شعب بانکها انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی از مبدا هر کارت به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در هر روز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت سازه‌ها با حصول از اطمینان انطباق شماره ملی دارنده کارت بانکی و دارنده سیم کارت از ۱۰ میلیون به ۳۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی گفت: امکان افتتاح حساب غیرحضوری نیز در سامانه‌های برخی از بانکها از قبیل سامانه "بام بانک ملی" افزوده شده است.
۱۳ هزار نفر در ۲۶ بانک عضو شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.