رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص شرایط تردد خبرنگاران و اهالی رسانه در ساعات محدودیت تردد (۲۱ تا ۴ صبح) گفت: باید لیست خبرنگاران و پلاک خودرو آن‌ها از طریق رسانه‌ها کتبا به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال شود.

شرایط تردد اهالی رسانه  خراسان رضوی در ساعات محدودیت تردد

به گزارش قدس آنلاین، محسن سمیع  اظهار کرد: باید نام خبرنگاران به همراه پلاک خودرو خبرنگارانی که ضرورت دارد در ساعات دارای محدودیت، تردد داشته باشند، در یک لیست حداقلی از سوی رسانه ها به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود و در هر شهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لیست را به فرمانداری اعلام کند؛ فرمانداری هر شهر نیز به استانداری این موضوع را اعلام کند تا شماره پلاک خبرنگاران مربوطه وارد سیستم شود و شامل جریمه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوعی بود که با پیگیری های و تماس های اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی زمینه آن فراهم شد و ابلاغیه و اطلاعیه خاصی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: ابلاغیه اعلام شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرتبط با شهر تهران است که ذیل آن یک سایت مشخص کرده و در آن درج شده که استان ها به ترتیبی که می‌دانند، عمل کنند.

سمیع تصریح کرد: نه سایتی برای استان وجود دارد و نه پیش بینی از سوی استانداری و پلیس راهور انجام شده است. تنها با پیگیری هایی که از دیروز انجام داده‌ایم، روابط عمومی استانداری خراسان رضوی به ما اعلام کرد که یک لیست که اداره کل ارشاد اسلامی استان آن را تایید کند و به فرمانداری اعلام کند، فرمانداری نیز به استانداری اعلام می‌کند تا خبرنگاران مشمول جریمه نشوند.

وی بیان کرد: تا کنون فقط لیست خبرنگاران روزنامه قدس به ما اعلام شده که احتمالا امروز لیست آن ها را به فرمانداری می‌فرستیم و تا ظهر اقدامات مربوط به آن انجام می‌شود و تردد خبرنگاران این روزنامه بلامانع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.