همدان- معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی و استانی،هماهنگی‌های لازم انجام شده و روزبازارها و شب بازار بوعلی به مدت دو هفته تعطیل می شوند.

روزبازارها و شب بازار شهر همدان  به مدت دو هفته تعطیل می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان وحید علی ضمیر اظهار کرد: از آنجا که محیط‌های شلوغ و پر ازدحام محل مناسبی برای نشر این بیماری است، با در نظر گرفتن اهمیت سلامت شهروندان و اعلام محدودیت های ستاد ملی مدیریت کرونا  این بازارها موقتا و تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و در صورت تمدید تعطیلی ها مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

علی ضمیر با اشاره به این مطلب که یکی از دغدغه‌های شهرداری، مشکلاتی است که قشر آسیب‌پذیر مشغول در این بازارها با این اقدام موقتا با آنها روبه رو می‌شوند، اظهار کرد: به علت ضرورت حفظ سلامت عموم جامعه ناگزیر از اتخاذ چنین تصمیمی شده‌ایم.

وی به منظور اطلاع رسانی درخصوص تعطیلی این بازارها ضمن اکران بنر در مکان روزبازارها و پیاده راه بوعلی، از طریق ارسال پیامک به بساط گستران اطلاع رسانی انجام شده است و از آنها درخواست داریم که همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.