اطلاعات حاکی از آن است که Samsung Galaxy Z Fold ۳ از فناوری دوربین در زیر نمایشگر برخوردار است.

ویژگی اصلی گوشی هوشمند"Galaxy Z Fold ۳" چه خواهد بود؟

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ نسل دوم Galaxy Z Fold ۲ خود را در سپتامبر سال جاری روانه بازار کرد، این دستگاه تاشو با صفحه نمایش حفره‌ای ارائه می شود. اکنون، این برند تجاری کره ای برای اولین بار با فناوری دوربین زیر نمایشگر آماده ورود به بازار می‌شود.

گزارش جدید از ETNewsclaiming مستقر در کره منتشر شده است که سامسونگ قصد دارد با ارائه راه حل دوربین زیر نمایشگر روی دستگاه ، کیفیت را به سطح بالاتری برساند. این بدان معنی است که گوشی هوشمند جدید سامسونگ برای قرار دادن سنسور دوربین جلو ، ناچ (بر روی Galaxy Fold) یا برش حفره‌ای (که در Galaxy Z Fold۲ دیده می شود) را به طور کامل محو خواهد کرد.



گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold ۳ برای حضور یک دوربین در زیر صفحه نمایش

منابع فناوری نشریه ها نزدیک به این برند گفتند که سامسونگ از نمایشگر مخصوص خود برای دوربین زیر نمایشگر استفاده می‌کند در حالی که سنسور تصویر توسط بخش سامسونگ LSI ساخته خواهد شد. این گزارش همچنین اضافه می کند که این برند کره‌ای در حال کار بر روی الگوریتم تصحیح تصویر برای بهبود کیفیت خروجی تنظیمات دوربین زیر نمایشگر است.

گفته می شود که این نمایشگر به گونه‌ای طراحی شده است که فقط قسمتی که دوربین قرار دارد بزرگ می‌شود تا دیافراگمی برای عکس برداری یکپارچه بدست آورد. جزئیات اصلی Galaxy Z Fold ۳ هنوز مشخص نیست، با این حال خبر توییتر Ice Universe نشان داد که این گوشی هوشمند تاشو با بسیاری از ویژگی‌های ابتکاری از جمله پشتیبانی از قلم S و شیشه فوق العاده نازک نسل دوم ارائه می‌شود.

این گزارش می افزاید که گلکسی Z Fold ۳ ممکن است در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ آغاز به کار کند و در این صورت ، گوشی هوشمند تاشو آینده سامسونگ اولین دستگاه با فناوری UDC خواهد بود. شایعات قبلی حاکی از آن بود که سری Galaxy S۲۱ ممکن است اولین گوشی هوشمند با دوربین زیر نمایشگر باشد اما اطلاعات فاش شده اخیر حاکی از آن است که چنین ویژگی در این سری وجود ندارد.

شرکت ZTE پیش از این سامسونگ را با در اختیار داشتن فناوری ZTE Axon ۲۰ ۵G با دوربین در زیر نمایشگر شکست داده است. در خبرهای دیگر ، گفته می‌شود سامسونگ همچنین در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو با قیمت مناسب به نام Galaxy Z Flip Lite است.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ "Galaxy S۲۱ Ultra" گزینه جذابی برای عکاسی خواهد بود

سامسونگ گوشی‌های ارزان قیمت جدید خود را معرفی خواهد کرد

مشخصات اصلی Galaxy M۱۲ فاش شد +عکس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.