جانشین رئیس پلیس راه خراسان‌رضوی با اشاره به آغاز طرح محدودیت ورود از یکم آذر گفت: در اولین روز اجرایی شدن طرح محدودیت تردد در کشور و خراسان از مبادی ورودی تعداد ۲۲۱۷ دستگاه خودرو تذکر لسانی دریافت کرده‌اند.

۲۲۱۷ خودرو در مبادی ورودی مشهد تذکر لسانی دریافت کردند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین میش‌مست در خصوص طرح منع رفت و آمد اظهار کرد: از ساعت هفت صبح روز شنبه، اول آذر، ممنوعیت و محدودیت ورود به شهرها، اجرایی و این ممنوعیت در هفت نقطه ورودی به شهر مشهد اعمال شده است.

وی افزود: البته این دستورالعمل تنها شامل ممنوعیت ماشین‌های ورودی به شهر مشهد است و تنها ورودی‌ها کنترل خواهند شد. لازم به ذکر است کلیه شهرستان‌های استان به تناسب وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ورودی‌های خود را کنترل خواهند کرد.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان‌رضوی ادامه داد: طرح فعلی محدودیت ترددها تنها مربوط به ورودی شهرهاست و ممنوعیت خروج را مانند طرح قبلی شامل نمی‌شود. البته در طرح قبلی به واسطه کنترل خروجی و ورودی به صورت هم‌زمان در مدت زمان کوتاه اعمال آن با توجه به آمار، سفرها ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

میش‌مست خاطرنشان کرد: در این طرح کلیه شهرستان‌ها با توجه به وضعیتی که از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای آن‌ها اعلام شده، در حال کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های خود هستند.

وی در خصوص چگونگی اجرا شدن این طرح در روز گذشته تصریح کرد: در اولین روز اجرایی شدن طرح محدودیت تردد در کشور و خراسان از مبادی ورودی ماشین‌های برگشتی ۱۹۵۵ دستگاه و تعداد ۲۲۱۷ دستگاه خودرو تذکر لسانی دریافت کرده‌اند.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان‌رضوی افزود: در همین راستا تعداد ۲۳ دستگاه مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۳۹ دستگاه مشمول جریمه یک میلیون تومانی شدند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.