شاید یکی از سوالاتی که همیشه در ذهن‌تان در خصوص مدیران کل استان داشته‌اید، این بوده که خودروی شخصی‌شان چیست و فرزندانشان چه شغلی دارند؟ سعی کردیم در این گزارش به این سوالات پاسخ دهیم.

مدیرکل‌ها در خراسان رضوی سوار چه ماشین‌هایی می‌شوند؟ / مدیری که فرزند بیکار دارد

به گزارش قدس آنلاین، همیشه مدل زندگی و اموال مسؤولان مورد توجه مردم بوده و مردم دوست داشته‌اند بدانند مسؤولانشان چگونه زندگی می‌کنند و سطح زندگی آنان با خودشان چه میزان تفاوت دارد.

شاید یکی از سوالاتی که بسیاری در ذهن دارند این باشد که خودروی شخصی مدیران استان چیست و فرزندان این افراد در چه مشاغلی مشغول به کار هستند و اینکه آیا واقعا درد مردم را می‌دانند؟

با اینکه فهرست اموال مسؤولان کشوری و استانی در سازمان‌های مربوطه وجود دارد؛ اما باتوجه به اینکه هیچگاه این فهرست علنی نشده است، مردم هم نمی‌دانند افرادی که به عنوان مسؤول، استان و کشور آنان را مدیریت می‌کنند چه میزان درآمد دارند و چگونه زندگی می‌کنند.

پیش از این خبرگزاری فارس گزارشی تهیه کرده بود در خصوص میزان درآمد برخی از مدیران کل خراسان رضوی با عنوان «چند می‌گیری مدیرکل بشی» و در گزارش پیش‌رو به سراغ نوع خودرو و شغل فرزندانشان رفتیم.

از مدیران کلی که خودرو نداشتند تا مدیری که ۴ فرزند بیکار دارد

حمیدرضا پوریوسف، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پاسخ به این پرسش که خودروی شخصی‌تان چیست و فرزندانتان به چه شغلی اشتغال دارند، گفت: بنده یک رنو داستر دارم و یک فرزندم دانشجوی سال اول پزشکی و فرزندم دومم محصل است.

محمدرضا اورانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هم در این خصوص بیان کرد: خودروام پژو ۲۰۷ دنده‌ای است. یک دختر خانه‌دار دارم، یک دختر دانشجو و یکی دیگر از فرزندانم در بخش خصوصی فعالیت دارد.

رسول فرزادفر، دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان دیگر مدیری بود که به سراغش رفتیم با کمی مکث گفت: یک پژو پارس دارم و دو فرزندم دانشجوی عمران هستند.

محسن عراقی‌زاده، مدیرکل سازمان هواشناسی اما با تعجب گفت: مشکوک است در جواب عکسی از کارت خبرنگاریم را به وی نشان دادم و سپس جواب داد: یک پژو پارس مدل ۸۷ دارم و دو فرزندم در مقطع دبیرستان و دبستان مشغول تحصیل هستند.

قدرت‌الله ابک، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی تصریح کرد: یک پژو پارس دارم و یک فرزند چهار ساله و یک فرزند محصل.

نامه رسمی بنویسید و با روابط عمومی هماهنگ کنید

حجت علی شایان‌فر، مدیرکل مدیریت بحران استان در پاسخ تصریح کرد: نامه رسمی بنویسید و با روابط عمومی هماهنگ کنید.

افشین رحیمی گلخندان، مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه یک فرزند محصل و یک فرزند کوچک دارم، خاطرنشان کرد: خودروی شخصی ندارم و از خودروی همسرم استفاده می‌کنم.

ناصر فخرموحد، مدیرکل بازرسی استانداری خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه خودروی شخصی ندارم، بیان کرد: خودروی سازمانی‌ام هم سمند است.

وی ادامه داد: یک فرزندم ازدواج کرده و نیروی شرکتی آموزش و پرورش است و یک فرزندم محصل.

محمدتقی هاشمی، مدیرکل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در پاسخ به پرسش ما گفت: شماره شما را ندارم. چک می‌کنم و جواب‌تان را می‌دهم.

مصطفی نصیری‌ورگ، مدیرکل راه آهن در این خصوص ابراز کرد: یک دختر محصل دارم و خودرویم پژو پارس است.

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده، مدیرکل بنیاد حفظ آثار خراسان رضوی در پاسخ به پرسش فارس گفت: تشریف بیاورید محل کار تا جواب‌تان را بدهم.

حجت الاسلام احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه از دیگر مدیران استان است که در پاسخ به این پرسش گفت: خودروی قابل عرضی ندارم یک تیباست.

وی افزود: یک فرزندم طلبه است و دیگری دانش‌آموز.

حبیب‌الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه خودرویم پراید است، بیان کرد: یک فرزند دانشجو، یک فرزند محصل و یک فرزند کوچک دارم.

پاسخ نمی‌دهم!

در ادامه به سراغ حسین نیری، مدیرکل ثبت احوال رفتیم که پرسش ما را بی‌پاسخ گذاشت و گفت: چه ارتباطی داره؟ پاسخی نمی‌دهم.

همچنین احمد شریعتی، مدیرکل دامپزشکی گفت: خودروی بنده هایماست و دو فرزند محصل دارم.

رضا جمشیدی، مدیرکل سازمان برنامه و بودجه هرچند که نسبت به این نوع گزارش نوشتن نقد داشت و این موارد را به تنهایی کافی ندانست برای اطلاع رسانی در خصوص مدل واقعی زندگی مدیران، اما گفت: دو فرزند محصل دارم و خودروی بنده پژو پارس مدل ۹۳ است.

همچنین نصرپور، مدیرکل سازمان صداوسیما پاسخ داد: یک سمند مدل ۹۱ دارم و دو فرزند دانشجو و یک فرزند کوچک.

مدیر کلی که فرزندانش بیکار هستند!

همچنین حجت الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هم گفت: یک سمند مدل ۹۳ دارم و چهار فرزند که همگی بیکار هستند.

در ادامه به سراغ علی رسولیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی رفتم، وی با اشاره به اینکه یک خودروی سمند دارم، گفت: یک فرزند محصل و یک فرزند کوچک دارم.

همچنین قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این خصوص به فارس گفت: خودروی شخصی من ساندرو است و سه دختر دانشجو در رشته‌های دندانپزشکی، پرستاری و زیست سلولی دارم.

جواد شاد، مدیر حج و زیارت خراسان رضوی هم در این خصوص بیان کرد: خودرویم پرشیاست و سه فرزند محصل دارم.

همچنین مجتبی احمدی، مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی هم در پاسخ به این پرسش ضمن اشاره به اینکه خودروی شخصی بنده تویوتای یاریس مدل ۲۰۱۲ است، خاطرنشان کرد: فرزندم دانشجوی پزشکی است.

عبدالله ارجاعی از دیگر مدیران استان است که در ادامه به سراغ او رفتیم که در جواب این پرسش تصریح کرد: خودروی شخصی من پژو است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان اضافه کرد: فرزندم دانش آموز است.

حجت الاسلام محمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: چهار فرزند طلبه دارم و خودروی شخصی من پژو ۴۰۵ مدل ۸۸ است.

حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی هم ضمن بیان اینکه یک فرزند دانشجو دارم و دو فرزند محصل، اظهار کرد: در حال حاضر خودروی شخصی ندارم و از خودروی همسرم استفاده می‌کنم.

همچنین محسن نظام، مدیرکل تامین اجتماعی استان هم گفت: جلسه هستم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.