۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 728991

امروزه شبکه های مختلفی شبهه افکنی و از این رو وقتی طلاب علوم دینی وارد این عرصه شوند، زمینه پاسخگویی فراهم می شود.

ورود طلاب به عرصه رسانه، لازم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین کاظمیان پور از تهیه کنندگان صدا و سیمای خراسان رضوی ابراز کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امکانات جدیدی که با رسانه هایی مانند منبر، محراب و مساجد متفاوت بود و در پیروزی انقلاب نقش داشت، در اختیار روحانیت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به ابزارهای امروز، به حضور مستقیم روحانیت در استفاده از فضای مجازی و رسانه نیاز است، گفت: البته کارشناسان مذهبی حاضر هستند اما باید این امر بیش ازپیش باشد زیرا برای ساخت یک برنامه مذهبی به شناخت مبانی دینی احتیاج است و به همین خاطر، برنامه ریزی و فعالیت یک طلبه فاضل و آشنا به تکنیک های لازم در برنامه سازی در کنار استفاده از سلیقه، اهمیت دارد.

این تهیه کننده تلویزیون، افزود: امروز طلاب فاضلی در عرصه رسانه ملی و مجازی کار می کنند ولی به هر حال با توجه به نیاز پاسخگویی به نسل جوان و ساخت برنامه های بانشاط، فعالیت در این زمینه مهم است.

وی با اشاره به اینکه امروزه شبکه های مختلفی در عرصه های بین المللی هستند که در میان اقشار جامعه شبهه افکنی می کنند، خاطر نشان کرد: اگر از این رسانه ها عقب بیافتیم، نسل جوان دچار شبهه می شود و از این رو وقتی طلاب علوم دینی وارد این عرصه شوند، زمینه پاسخگویی فراهم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کاظمیان پور در پایان گفت: مدیران و متولیان حوزه علمیه می توانند با برنامه ریزی برای ورود طلاب علوم دینی به عرصه رسانه، موجب شوند که آنان رسالت خود را از این طریق نیز ایفا کنند.

منبع:حوزه علمیه خراسان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.