استاندار یزد گفت: محدودیت های کرونایی ۳ هفته اخیر در استان یزد موفقیت آمیز بوده به طوری که طی ۷ روز گذشته شاهد روند کاهشی بستری ها بوده ایم.

موفقیت آمیز بودن محدودیت های کرونایی ۳ هفته اخیر در یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری یزد ، محمدعلی در نشست شورای ائمه جمعه با تقدیر از همراهی بسیار خوب ائمه جمعه استان با ستاد استانی کرونا  اظهارداشت: در استان همزمان با دیگر مناطق کشور شاهد اجرای مرحله جدیدی از اعمال محدودیت ها در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا هستیم و این استان برخلاف بسیاری از نقاط کشور که محدودیت های جدی خود را از ۱ آذر آغاز کرده اند، محدودیت ها از ۳ هفته پیش آغاز شده که تجربه بسیار موفقی بود.

وی افزود : با همکاری مردم و اصناف شاهد نتیجه گیری مناسب از این طرح بوده ایم در ۷ روز گذشته به تدریج شاهد کاهش آمار بستری ها در استان هستیم  که بسیار ارزشمند بوده و امیدواریم با اجرای طرح جدید و کنترل و منع جدی تر رفت و آمد ها بتوانیم با سرعت بیشتری شاهد کاهش آمار کرونا در استان باشیم.

طالبی  با بیان اینکه مساجد بهترین مراکز برای فعالیت در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح محلات هستند تصریح کرد : مدافع نقش آفرینی مساجد در این حوزه ها هستیم و در طرح ملی محله محور "شهید حاج قاسم سلیمانی"، مساجد را به عنوان پایگاه های اصلی این طرح در نظر گرفته ایم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.