۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 729050

حمیدرضا عرب: انتظار بود علی علیپور در ردیف بازیکنان اصلی تیم ماریتیمو قرار بگیرد، اما او از زمانی که پایش را به ماریتیمو گذاشته هنوز نتوانسته به ترکیب اصلی برسد.

می‌جنگم و فیکس می‌شوم

علیپور این وضعیت را ناشی از شروع دیرهنگام خود با تیم جدیدش می‌داند اما این ماجرا دلیل نمی‌شود که مهاجم سابق سرخ‌ها انگیزه اش را از کف بدهد. علیپور به روزهای آتی چشم دوخته است.

چرا هنوز در ترکیب اصلی ماریتیمو بازی نکردی. آیا دلیل خاصی دارد؟

من درفوتبال بالا و پایین زیاد دیده‌ام. روزهای سختی را در فوتبال پشت سرگذاشتم تا به این شرایط رسیدم. زمانی که تازه فوتبال را شروع کرده بودم دشواری‌های بسیاری پیش رویم بود اما همه را با تلاش و توکل به خدا و کمک خانواده پشت سرگذاشتم. حالا هم مثل همان روزها فکر می‌کنم چون وارد محیطی جدید شده‌ام.

مشکل تو فنی است یا مسائل دیگر در بازی نکردنت تأثیر می‌گذارد؟

ببینید من دیر به تمرینات ماریتیمو اضافه شدم. زمانی بود که تیم داشت آماده حضور در بازی‌ها می‌شد. علاوه برآن هم پستی‌های من هم عملکرد خوبی داشته‌اند و توانسته‌اند گل‌های مهمی به ثمر برسانند. مجموع این عوامل موجب می‌شود تا آن طور که می‌خواهم درترکیب ماریتیمو بازی نکنم. با این حال به زودی همه چیز تغییر می‌کند. من به آینده خودم در ماریتیمو خیلی خوشبینم و می‌دانم روزی فیکس می‌شوم و گل هم می‌زنم.

درکنار عابدزاده شاید رسیدن به اهدافی که داری ساده‌تر هم باشد؟!

به هرحال حضور یک هموطن برای من یک موهبت است. ما با هم رابطه بسیار خوبی داریم. امیر به من کمک کرد تا روزهای اول را به خوبی پشت سربگذارم. او هرچه تجربه از بازی در لیگ پرتغال داشت در اختیار من قرار داد تا زودتر به وضعیت با ثبات برسم. امیدوارم یک روز محبت‌هایش را جبران کنم.

با توجه به اینکه لیتو ویدیگال سرمربی ماریتیمو معمولاً تیمش را با سه مهاجم راهی میدان می‌کند به نظر می‌رسد از شانس بالایی برای رسیدین به ترکیب اصلی برخوردار هستی؟

همین طور است. ایشان به فوتبال هجومی اهمیت می‌دهد و به همین دلیل هم من را جذب کردند. آن‌ها روی من نظر مثبت دارند و به زودی من را در ترکیب اصلی خواهید دید. من هنوز در ابتدای راهی طولانی هستم و شرایط به زودی عوض می‌شود.

فکر می‌کنی با این شرایط تیم ملی را از دست بدهی؟

به هرحال بازی کردن نقش مهمی در دعوت به تیم ملی دارد اما من همه تلاشم را خواهم کرد تا تیم ملی را از دست ندهم. ضمن اینکه دراردوی آخر بازیکنان لژیونر حضور نداشتند. من امیدوارم که در تیم ملی هم حضور داشته باشم و هرگز تلاشم را متوقف نخواهم کرد.

بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟ می‌دانی که به شدت در خط حمله دچار کمبود بازیکن هستند؟

قطعاً . امیدوارم این فصل هم به کمک بچه‌ها پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ برتر و آسیا شود. واقعاً ناراحت شدم ان اتفاق برای آل‌کثیر افتاد.

با این حال شک ندارم که مهدی عبدی می‌تواند جای او را پر کند و پدیده لیگ برتر شود. خودم هم امیدوارم بتوانم دوباره به تیم محبوبم برگردم و کنار هواداران عزیز باشم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.