لیست احتمالی گوشی‌های هوشمند اپل که به روز رسانی IOS ۱۵ را دریافت خواهند کرد، منتشرشد.

لیست گوشی‌های اپل برای دریافت به‌روز رسانی IOS ۱۵ اعلام شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مهلت مشخص به روز رسانی برای دستگاه‌های خاص، یک روند عادی برای سازندگان گوشی های هوشمند است که انتشار به روزرسانی‌های منظم برای مدل‌های قدیمی را خاتمه دهند و تنها مختص iOS و اپل نیست بلکه در تولیدکنندگان Android بسیار بیشتر رایج است. طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده ، اپل قصد دارد پشتیبانی خود از آیفون SE (نسل اول) ، آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus را هنگام عرضه iOS ۱۵ در سال آینده پایان دهد. به یاد بیاورید که همه این مدل‌ها دارای به روزرسانی iOS ۱۴ هستند، با این وجود ، به نظر می‌رسد که آنها برای به روز رسانی سیستم نسل بعدی iOS سازگار نیستند.

از هم اکنون نمی‌توان درستی این گزارش را کاملاً تأیید کرد اما منبع Verifier در گذشته نشت‌های اطلاعاتی معتبری از شرکت اپل داشته است. با این حال این لیست همچنان یک شایعه است ولی احتمال بالایی دارد که درست باشد. اگرچه گزارش این منبع در مورد آیفون ۵s ، آیفون ۶ و iOS ۱۲ اشتباه بود اما پیش بینی‌اش این بود که iOS ۱۴ از همه آیفون‌ها پشتیبانی خواهد کرد و مانند iOS ۱۳ پیش بینی‌هایش درست بود.



لیست آیفون‌هایی که از Apple iOS ۱۵ پشتیبانی میکنند

تمامی آیفون های ۲۰۲۱

iPhone ۱۲ Pro Max

iPhone ۱۲ Pro

iPhone-۱۲ mini

iPhone ۱۲

iPhone ۱۱

iPhone-۱۱ Pro

iPhone ۱۱ Pro Max

iPhone XS

iPhone-XS Max

iPhone XR

iPhone X

iPhone-۸

iPhone ۸ Plus

iPhone ۷

iPhone-۷ Plus

(iPhone SE (۲nd generation

(iPod touch (۷th generation


سری آیفون ۶ (به طور خاص آیفون ۶s و ۶s پلاس) واقعاً محبوب هستند. در واقع ، محبوبیت آنها باعث دریافت بیش از چهار سال به روز رسانی مرتب از سپتامبر ۲۰۱۵ شده است، شکل گیری آیفون ۱۲ مینی و نسل دوم آیفون SE شبیه به آیفون ۶s است و از نظر طراحی ، آیفون SE و آیفون ۶s واقعاً یکسان هستند.

با این حال ، ویژگی اصلی متمایز کننده این دو تراشه پرچمدار A۱۳ در داخل آیفون SE است و این گوشی قدرت بسیار بیشتری به نسبت آیفون ۶s دارد. اگرچه اندازه آن کوچکتر است اما صفحه نمایش تمام صفحه آن صفحه بزرگتری به آن می‌دهد و همچنین می‌توان پردازنده و دوربین بهتر را به برتری‌هایش اضافه کرد.

بیشتر بخوانید:

مشخصات "iPad mini ۶" اپل به بیرون درز کرد

اولین جزئیات از آیفون ۱۳ منتشر شد+عکس

اولین آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود



به طور کلی ، با توجه به قدمت پنج ساله این دستگاه ،واقعاً ناامیدکننده نیست که آیفون ۶s و ۶s پلاس از iOS ۱۵ بهره مند نشوند.

شرکت اپل تا WWDC ۲۰۲۱ از IOS ۱۵ رونمایی نکرده و به صورت رسمی معرفی نمی‌شود، به همین دلیل اطلاعات زیادی از سیستم آن و قابلیت هایی که در آینده خواهد داشت در دسترس نیست، این گزارش اولین اطلاعات در مورد iOS ۱۵ و دستگاه هایی که احتمالا پشتیباتی خواهد کرد است. شما از IOS ۱۵ چه انتظاری دارید؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    بسیار عالی و مفید، واقعا آیفون ۶ خیلی محبوب بود
  • ياسمن ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    خيلي مفيد بود ممنون
  • Yasaman ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    خيلي مفيد بود ممنون