همدان - فرماندار شهرستان همدان از مردم خواست مراجعه به ادارات برای انجام کارهای غیرضروری را به حداقل ممکن برسانند.

مردم از مراجعه به ادارات برای انجام کارهای غیرضروری خودداری کنند

به گزارش قدس آنلاین حسین افشاری اظهارکرد: تک تک افراد سفیر مراقبت از خود و جامعه هستند و در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نقش مهمی دارند، از همکاری اصناف همدان، بساط گستران و مشاغل غیر ضروری که علیرغم مشکلات اقتصادی در راستای سلامت جامعه همکاری مطلوبی با دولت دارند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی غیر ضروری طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در شرایط فعلی حداکثر می‌توانند از یک سوم کارکنان در محل کار استفاده کنند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا حد امکان نسبت به دورکاری و ارائه خدمات غیر حضوری و کاهش کارکنان خود در محل کار اقدام کنند.

فرماندار شهرستان همدان از مردم خواست مراجعه به ادارات برای انجام کارهای غیرضروری را به حداقل ممکن برسانند و اظهار کرد: تاکسی‌های اینترنتی شامل اعمال محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد نمی‌شوند و در کنار سایر خودروهای عمومی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

افشاری با اشاره به فعال بودن عرضه کنندگان مواد غذایی در محله‌ها عنوان کرد: مردم حتی المقدور به مراکز پرتردد مانند بازار میوه سر گذر کمتر مراجعه کنند ضمن اینکه حدود ۹۰ درصد مردم و اصناف محدودیت‌های اعلام شده را رعایت کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.