پوران درخشنده در حالیکه از درگذشت کامبوزیا پرتوی بشدت اندوهگین بود، گفت: باورم نمی‌شود او رفته باشد چراکه پر از عشق به زندگی بود.

پوران درخشنده: مرگ کامبوزیا پرتوی را باور نمی کنم/ او پر از انرژی و عشق به زندگی بود

به گزارش قدس آنلاین، این فیلمساز در گفتگو با ایسنا از آخرین دیدار خود با پرتوی سخن گفت و ادامه داد: انگار همین چند روز پیش بود که او را در مراسم بزرگداشتش در جشنواره فیلم کودک و نوجوان دیدیم. هرچند به سختی راه می‌رفت ولی حالش خیلی بهتر شده بود، با چه عشقی از فیلمنامه تازه‌اش گفت که قصد ساختش را داشت و پیگیر اکران فیلم قبلی‌اش هم بود. او پر از انرژی و عشق به زندگی بود و هیچ باورم نمی‌شود که در فاصله بسیار کوتاهی از دنیا رفته باشد.

درخشنده اضافه کرد: در آن مراسم چقدر از دیدن دوستانش خوشحال بود. هرچند به دلیل کرونا دور هم جمع شدن، سخت بود ولی خیلی خوشحال بود که دوستانش در مراسم بزرگداشتش شرکت کرده‌اند.

این کارگردان از عشق پرتوی به بچه‌ها نیز سخن گفت و افزود: او عاشق زندگی بود و عاشق کارش و بچه‌ها. در المپیاد فیلمسازی جشنواره کودک و نوجوان در کنار هم بودیم. محبتی که بین و او و بچه‌ها جریان داشت، شگفت‌انگیز بود. در مدت کوتاهی توانسته بود همه بچه‌ها را جذب خود کند و با شور و شوق بسیار به آنان آموزش می‌داد.

درخشنده، درگذشت پرتوی را اتفاقی بسیار تلخ و غم‌انگیز دانست و ادامه داد: انسان بزرگی بود و یادگارهای ارزشمندی از خود بر جای گذاشت؛ فیلمنامه‌های خوب، فیلم‌های زیبا و فرزندانی نیکو.

او فقدان پرتوی را تسلیت گفت و ابراز تاسف کرد: عزیز بزرگی را در میان فیلنامه‌نویسان و کارگردانان سینمای ایران از دست دادیم. امیدوارم بازماندگان سلامت باشند و روح او نیز شاد  و در آرامش باشد. البته که اطمینان دارم او با آرامش از این دنیا رفته است.

پوران درخشنده در پایان گفت: روزهایی بسیار تلخ را سپری می‌کنیم. گویی هر روز آبستن یک اتفاق دردناک است. متاسفم که هر روز سرمایه‌هایمان را این چنین آسان از دست می‌دهیم. باید قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم. کرونا ثابت کرد لحظه‌ها معنای دیگری دارند.    

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.