پیکر زنده‌یاد چنگیز جلیلوند فردا چهارشنبه پنجم آذر ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر چنگیز جلیلوند فردا برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، عباس یاری نویسنده و منتقد سینما درباره زمان تشییع چنگیز جلیلوند گوینده و دوبلور مطرح سینما و تلویزیون بیان کرد: شب گذشته سوم آذرماه دختر زنده‌یاد چنگیز جلیلوند به تهران رسید و فردا پیکر زنده یاد جلیلوند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: پیکر وی قرار است بعد از ساعت ۱۲ ظهر به بعد تشییع و خاکسپاری شود و این مراسم با حضور خانواده و بستگان وی خواهد بود و عمومی نیست.

یاری همچنین درباره مکان تدفین این دوبلور و گوینده باسابقه و مطرح سینما و تلویزیون عنوان کرد: تلاش شده در موقعیتی خاکسپاری شود که نزدیک‌ترین مکان به مزار محمدعلی فردین باشد.

خانواده زنده‌یاد جلیلوند به دلیل محدودیت‌های خاکسپاری در شرایط کرونا در بیانیه‌ای اعلام کردند: «ضمن سپاس و قدردانی از همه آشنایان و هنردوستان که علاقه مند به حضور در مراسم بدرقه استاد چنگیز جلیلوند هستند، به اطلاع می‌رساند، به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شما عزیزان، مراسم خاکسپاری فردا چهارشنبه در قطعه هنرمندان به‌صورت محدود و خانوادگی برگزار می‌گردد. امیدواریم در این ایام پرخطر یکایکتان در سلامت کامل باشید و خداوند به همه شما پاداش خیر عنایت فرماید.»

چنگیز جلیلوند صدای ماندگار و گوینده مطرح فیلم و سریال دو روز پیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.