همدان - رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: بسیاری از مشکلات در کشور به دست خود مردم با روحیه بسیجی حل شدنی است و اگر در هر کاری روحیه جهادی و عزم بسیجی حاکم باشد، قفل‌ها باز می‌شود.

مدیر کل جدید زندان های همدان معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا عدالتخواه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل زندان‌های استان همدان با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیاری از مشکلات در کشور به دست خود مردم با روحیه بسیجی حل شدنی است و اگر در هر کاری روحیه جهادی و عزم بسیجی حاکم باشد، قفل‌ها باز می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیجی با خودباوری در حوزه‌های مختلف نقش آفرین است و باید برای همه ما الگو باشد، اظهار کرد: چه زیبا گفت امام خمینی (ره) که بسیج لشکر مخلص خداست، بنابراین از دل این لشکر با اخلاص و شجره طیبه شهدا و عرفایی همچون علی چیت سازیان که امروز سالروز شهادتش است، روییده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: رهبر انقلاب این جمله زیبا را از وصیت نامه شهید چیت سازیان را نقل کرده‌اند که گفت «کسی می‌تواند از زیر سیم خاردار دشمن عبور کند که از سیم خاردار نفسش عبور کرده باشد» و این گونه بسیج و بسیجیانی همچون چیت سازیان از افتخارات استان همدان محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی، رئیس دستگاه قضا تأکید دارد کسی که اصلاح شده دیگر جایش در زندان نیست، عنوان کرد: از این رو طرح‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی بسیاری از جمله حبل المتین با رویکرد قرآن خوانی و معتذرین در سطح زندان اجرایی شده و در دست اجراست تا این آمار بی سابقه عفو زندانیان برای دستگاه قضائی همدان ثبت شود.

در این مراسم که ابوالفضل حجتی پور معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌های کشور نیز حضور داشت، از زحمات دو ساله پژمان پروین تقدیر و رضا ذوالفعلی نژاد به عنوان مدیر کل جدید زندان‌های استان همدان معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.