خراسان شمالی- صبح امروز با حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان محور بجنورد-میامی-تهران کلنگ زنی شد.

احداث محور بجنورد-میامی-تهران کلنگ زنی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در این مراسم ایجاد محور بجنورد-سنخواست-میامی را آرزوی دیرینه مردم این استان دانست و گفت: این محور یکی از پروژه های مهم استان خراسان شمالی است که سالها جزو آرزوهای مردم بوده تا ازین طریق با سرعت و کیفیت مطلوب به مقصد اصلی خود تهران برسند.

سردار سعید محمد افزود: با بررسی های به عمل آمده، مقرر شد تا وزارت راه و شهرسازی به سرعت مراحل قانونی و آماده کردن قراردادها را به اتمام برساند.

وی ادامه داد: ما نیز بعنوان قرارگاه خاتم این آمادگی را داریم این آرزوی دیرینه مردم استان را در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم و قرارگاه با جدیت تمام تا پایان پروژه کار را انجام می دهد.

استاندار خراسان شمالی گفت: در سفر دو روزه سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به استان، عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی به منظور تامین نیاز استان به مسکن(طرح اختتام)، کلنگ زنی عملیات اجرائی ۶۰ طرح عمران شهری و روستایی(طرح ۶۰) کلنگ زنی می شود.

محمد علی شجاعی همچنین اظهار داشت: کلنگ زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی راز و جرگلان و ده ها طرح دیگر که باعث ارتقاء و توسعه استان خواهد شد، از برنامه های سفر است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.