معاون هماهنگی و امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: آموزش لیدرهای گردشگری سلامت از دغدغه‌های اصلی است و باید در این شرایط از طریق آموزش مجازی پیگیری و عملیاتی شود.

ضرورت آموزش مجازی لیدرهای گردشگری سلامت

به گزارش قدس آنلاین،  هفتمین جلسه کمیته گردشگری سلامت خراسان رضوی به منظور بررسی زمینه‌های تسهیل و ساماندهی فرایند عرصه گردشگری سلامت برگزار شد.

محمدصادق براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این جلسه که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: سیاستی که از سال ۱۳۹۸ در خصوص فرایند گردشگری سلامت اتخاذ شده، استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی در بخش بهداشت، درمان و امور زیر بنایی این عرصه بوده و امید است در آینده نزدیک با گذر از شرایط کرونایی شاهد شکوفایی این بخش باشیم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص ضرورت ساماندهی لیدرهای عرصه گردشگری سلامت گفت: موضوع آموزش لیدرهای این بخش از دغدغه‌های اصلی است و باید در شرایط فعلی از طریق آموزش مجازی پیگیری و عملیاتی شود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات مثبت اجرایی در این حوزه، از ضرورت اعمال نظارت‌های مؤثر و برخورد جدی با متخلفین که موجب نارضایتی در سطح داخلی و بین المللی می‌شوند، تاکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه کلیات شیوه‌نامه صدور مجوز گردشگری سلامت برای مطب‌ها و دفاتر کار مورد تصویب قرار گرفت.

منبع: مهر

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.